Hannescs 408L Orinoco-tema
Kollaps
X
-
180l Sällskap:
http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=648
60l Asien:
http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=663 -
haha ja jo men det vet du med att det är fan inte en rymdfärga vi bygger här. hade det behövts hade jag tagit hit ett jävla atomkalibrerat super vattenpass som är rakare än pinnen i reinfelts röv.
men nej jag vet inte hur kalibrerat osv det är. men det är rakt nog iafProjekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
Kommentar
-
hur VET DU att det är rakt ?
är instrumentet kallibrerat ?
om ja, när då ?
om ja del 2, har du ett certifikat från en kreditör att kallibreringen är korrekt utförd ?
om ja del 3, VET DU att kreditören gjorde ett bra jobb ?? (han kan ju vara mutad)
om ja del 4, VET DU hur instrumentet har hanterats från kallibrering till ditt användade ?
suck.....jag har nog gjort en audit hos leverantörer i kina för mycket.......litar inte på någon längre....
skit i vad jag säger och skriver....bara yrar.....
.
Karet är ju inte direkt ett standard 54Kommentar
-
haha ne jag mätte inte över hela karet. jag mätte på varje stag samt över kanterna på djupet.Projekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
Kommentar
-
Vad Körde du med för spottar?------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Fisknörd som hittat tillbakaKommentar
-
Projekt:
Kommentar
-
Sv: Hannescs 408L Orinoco-tema
Då var den på plats! Fan tapetserat med silikon!
Dock blir det ju inte lika mycket fästyta för modulerna. Hoppas de stannar kvar. Har inte borrat upp för utblås än... Vet inte riktigt vart jag kan ha det. Får fnula på det.
Ska lägga mer silikon i sprickorna där jag skurit bakgrunden. Men det får bli svart silikon o det hade jag inte hemma.
Gott att sova bredvid detta just nu. Hmm... :-\Projekt:
Kommentar
-
-
Jaha soft, jag skulle också vilja ha lite starkare spottar eftersom det blivit lite mer växter än vad som var tänkt från början. Hade varit gött med personalrabatt också eftersom en annan jobbat på IKEA (;------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Fisknörd som hittat tillbakaKommentar
-
köp på ebay. där får du 4 lampor för nästan samma pris som 1 på ikea :PProjekt:
Kommentar
-
Ja men det låter ju bra, får gå in och kika lite där------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Fisknörd som hittat tillbakaKommentar
-
Projekt:
Kommentar
-
tips till den som funderar på E14 LEDar.
de flesta E14 Cool White, ligger på 3x1W, och pendlar mellan 4-6,000 Kelvin
glor man runt lite mer på ebay, så hittar man både 4x1W och de som enligt
uppgift skall ha 6,500 Kelvin.
.Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
Ibland är jag : Ibland är jag: Men oftast är jag:Kommentar
-
ja det är ju det jag länkade till.Projekt:
Kommentar
Kommentar