Möcke bra!
du har inte funderat på att måla den underliggande frigolitskivan i någon mörk nyans för att gömma den lite?
misstänker han skall ha lite julamojänger på den.
men tanken är god.....om man skall ja eartheaters som gräver som fasen i sanden....
.
Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå Ibland är jag : Ibland är jag: Men oftast är jag:
Möcke bra!
du har inte funderat på att måla den underliggande frigolitskivan i någon mörk nyans för att gömma den lite?
ja det ska ju i sand, men du kanske menar på kanten. ja jo jag ska nog måla den. från början skulle jag inte ha frigolit under men ändrade mig när vi flyttade. så ja komemr nog måla den. nån gång. :P
Ursprungligen postat av Ken Olofsson
misstänker han skall ha lite julamojänger på den.
men tanken är god.....om man skall ja eartheaters som gräver som fasen i sanden....
.
ja neptun kanske menade kanten. annars så har du rätt. sand ska i. just nu flyter roten som fan här
Givetvis menar jag bara på kanten som syns utåt. Att måla under hela akvariet känns ju lite overkill!
Jag syftade bara på att frigoliten låg under akvariet tidigare. Läste kanske lite snabbt och svarade lite slarvigt.
Senast redigerad av Neptun; 10 September 2012, 13:38.
med tanke på grävmaskinerna som skall ner i karet, så kan de kanske gräva
ner till frigon....då syns den....inte så snyggt....
.
Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå Ibland är jag : Ibland är jag: Men oftast är jag:
Har en rot/stock som jag hittade i sjön i somras som ligger i 720 för sänkning har liggat lite drygt 2 månader nu och med ner tyngning om visst lite mindre flyt har det blivit men inte mycket så lycka till med rötterna
Hannes vem va det som sa till dej att roten bör ligga i blöt så den inte torkar för då tar det evigheter innan den sjunker igen????? allt ser jävligt bra ur kommer bli riktigt snyggt det karet oxå...
Hannes vem va det som sa till dej att roten bör ligga i blöt så den inte torkar för då tar det evigheter innan den sjunker igen????? allt ser jävligt bra ur kommer bli riktigt snyggt det karet oxå...
Vi får ha en vadslagning. Jag tror att den har sjunkit halvt vid jul..
hmm till jul..... det är inte så långt till dess. men jag säger lite mer än till hälften ändå faktiskt.. om han nu inte fuskar och borrar massa små hål på baksidan så vattnet sugs in i den fortare.. hehe Hannes får ta det som ett tips..
Kommentar