"Tvättstugan"

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • PiaJo

    • August 2009
    • 13001

    Mats, kommer du ihåg alla krossade rutor som vi så på väg hem från Nol Ciklidhobby, nu vet vi vad det var...
    Trafik. Bullerskydd till ett värde av omkring fyra miljoner kronor har förstörts längs E45 i Ale kommun utanför Göteborg. Trafikverket misstänker att någon form
    /PIA

    Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

    Kommentar

    • Mats Bryzell

      • February 2007
      • 18956

      Ursprungligen postat av PiaJo
      Mats, kommer du ihåg alla krossade rutor som vi så på väg hem från Nol Ciklidhobby, nu vet vi vad det var...
      http://www.aftonbladet.se/senastenyt...cle20289807.ab
      Oj, Jävlars... Då var det vandalism ändå!
      Ja, jisses - det blir en dyr historia att återställa...

      Kommentar

      • PiaJo

        • August 2009
        • 13001

        joo, det var inte en ruta som var krossad....
        /PIA

        Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

        Kommentar

        • Mats Bryzell

          • February 2007
          • 18956

          Ursprungligen postat av PiaJo
          joo, det var inte en ruta som var krossad....
          Ja... Fan, man undrar ju hur det står till med den helt oanvända tussen filtervadd (inte en enda nyttig sak filtrerad där) de där jävla flanarna har i skallen? Men, dessa figurer är ju gjorda på en halv sats och egentligen ointressanta...
          Vad som skulle vara intressant dock, är ju att ta sig en titt på föräldrarna.

          Kommentar

          • PiaJo

            • August 2009
            • 13001

            Ursprungligen postat av Mats Bryzell
            Ja... Fan, man undrar ju hur det står till med den helt oanvända tussen filtervadd (inte en enda nyttig sak filtrerad där) de där jävla flanarna har i skallen? Men, dessa figurer är ju gjorda på en halv sats och egentligen ointressanta...
            Vad som skulle vara intressant dock, är ju att ta sig en titt på föräldrarna.

            kunde inte sagt det bättre själv..
            helt otroligt, hoppas de var över 18 år så att de kan ett straff även om det blir ett litet som det brukar i Sverige...
            /PIA

            Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

            Kommentar

            • Mats Bryzell

              • February 2007
              • 18956

              Ursprungligen postat av PiaJo
              kunde inte sagt det bättre själv..
              helt otroligt, hoppas de var över 18 år så att de kan ett straff även om det blir ett litet som det brukar i Sverige...
              Oavsett ålder, skulle de kunna få komma till mig och spendera x-antal veckor på Camp Bryzell. Ett läger där huvudsysslan är koncentrationsövningar (vad skulle ett sådant läger kunna kallas..?) som går ut på att få torra Red Moore-rötter att hålla sig under vattenytan - i ett väldigt stort kar.

              Kommentar

              • PiaJo

                • August 2009
                • 13001

                Det är tålamodsprövande med, ungdomar (inkl. Jag ) har inget tålamod
                /PIA

                Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                Kommentar

                • PiaJo

                  • August 2009
                  • 13001

                  Åh... Från det ena till det andra så.......... Yiiiihiiiieeee!!!!

                  idag har honan, Apistogramma "Rio Mamore" , kommit fram med en liten skock yngel
                  /PIA

                  Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                  Kommentar

                  • Helene&Andreas
                    • January 2009
                    • 1336

                    Ursprungligen postat av Mats Bryzell
                    Oavsett ålder, skulle de kunna få komma till mig och spendera x-antal veckor på Camp Bryzell. Ett läger där huvudsysslan är koncentrationsövningar (vad skulle ett sådant läger kunna kallas..?) som går ut på att få torra Red Moore-rötter att hålla sig under vattenytan - i ett väldigt stort kar.
                    Hahaha! Camp Bryzell!! Fantastiskt! Finns det lediga platser där Mats??? Har en 16 åring här hemma...

                    Kommentar

                    • Mats Bryzell

                      • February 2007
                      • 18956

                      Ursprungligen postat av PiaJo
                      Åh... Från det ena till det andra så.......... Yiiiihiiiieeee!!!!

                      idag har honan, Apistogramma "Rio Mamore" , kommit fram med en liten skock yngel
                      ... Och så det gamla vanliga; nu tar du fram kameran!

                      Kommentar

                      • PiaJo

                        • August 2009
                        • 13001

                        Ursprungligen postat av Mats Bryzell
                        ... Och så det gamla vanliga; nu tar du fram kameran!
                        Det kommer! men just nu så håller hon dem längst in i karet bland kvistarna så det finns inte en chans i världen att det går att fota eller filma
                        jag vet var min kväll kommer att tillbringas
                        /PIA

                        Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                        Kommentar

                        • Mats Bryzell

                          • February 2007
                          • 18956

                          Ursprungligen postat av Helene&Andreas
                          Hahaha! Camp Bryzell!! Fantastiskt! Finns det lediga platser där Mats??? Har en 16 åring här hemma...
                          Jodå, det finns plats kontinuerligt, det skall inte bara sänkas rötter utan tungt glas skall också baxas en kort men intensiv sträcka.

                          Jädrar, alltså - jag klippte två redigt saftiga rötter (vanliga sådanadäringa "mangrove") på min och Pias zoorejstur i lördags, dessa malliga pjäser skall bli kul att montera i burken senare!

                          Kommentar

                          • Mats Bryzell

                            • February 2007
                            • 18956

                            Ursprungligen postat av PiaJo
                            Det kommer! men just nu så håller hon dem längst in i karet bland kvistarna så det finns inte en chans i världen att det går att fota eller filma
                            jag vet var min kväll kommer att tillbringas
                            Det blir burkparkett, förstår jag. Filma när det blir läge!

                            Kommentar

                            • PiaJo

                              • August 2009
                              • 13001

                              Promise!
                              /PIA

                              Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                              Kommentar

                              • Inger H

                                • December 2008
                                • 11247

                                Ursprungligen postat av PiaJo
                                Promise!
                                Åhh så kul Pia, Grattis .

                                //Inger
                                "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                                Kommentar

                                Arbetssätt...