"Tvättstugan"

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • PiaJo

    • August 2009
    • 13001

    Nästa steg är väl att be Gobben göra en ställning så jag kan få in ett par stycken 100 liters på höjden, det hade varit perfa
    /PIA

    Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

    Kommentar

    • Mats Bryzell

      • February 2007
      • 18956

      Ursprungligen postat av PiaJo
      Hahaha , det finns ju så många fina och varför nöja sig med en när man kan ha flera
      Helt riktigt! Zappa-nooni, ah bedweebedeebi bappa-noon!

      /King Louie

      Kommentar

      • PiaJo

        • August 2009
        • 13001

        Hahhaaa underbart!
        /PIA

        Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

        Kommentar

        • Mats Bryzell

          • February 2007
          • 18956

          Ursprungligen postat av PiaJo
          Hahhaaa underbart!

          Kommentar

          • PiaJo

            • August 2009
            • 13001

            Till helgen är jag "home alone" så då tänkte jag göra iordning karen hemma och ge karen lite extra skötsel och kärlek och sen är jag sjukt nöjd med det ena 220 karet
            /PIA

            Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

            Kommentar

            • Mats Bryzell

              • February 2007
              • 18956

              Ursprungligen postat av PiaJo
              Till helgen är jag "home alone" så då tänkte jag göra iordning karen hemma och ge karen lite extra skötsel och kärlek och sen är jag sjukt nöjd med det ena 220 karet
              Ahh, det låter som en dröm i rosa latex... Glöm nu inte att ta lite sköna bilder på burkarna, det är så jädrans lite bilder på zoopet för närvarande!

              Kommentar

              • PiaJo

                • August 2009
                • 13001

                Rosa... nä svart skall det vara, svart som synden

                Lovar att ta lite bilder.
                Anledningen till att just att det ena står överst på topplistan är att jag har bytt till en mindre pump, bytt växtgödning så flytväxterna har kommit igång ordenligt och att det har blivit ett lugnare flöde i karet iomed den mindre pumpen och sen har alkottarna gjort vattnet så där härligt tefärgat
                Senast redigerad av PiaJo; 12 February 2013, 10:11.
                /PIA

                Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                Kommentar

                • Mats Bryzell

                  • February 2007
                  • 18956

                  Ursprungligen postat av PiaJo
                  Rosa... nä svart skall det vara, svart som synden

                  Lovar att ta lite bilder.
                  Anledningen till att just att det ena står överst på topplistan är att jag har bytt till en mindre pump, bytt växtgödning så flytväxterna har kommit igång ordenligt och att det har blivit ett lugnare flöde i karet iomed den mindre pumpen och sen har alkottarna gjort vattnet så där härligt tefärgat

                  Aha, svart... då köpte jag fel färg uppenbarligen - för A-K var inte imponerad när jag hade krängt på mig min "grodmansdräkt" i helgen...


                  Men, iallafall - ta lite sköna shots på stuffet, det är alltid så kul att kolla på!

                  Kommentar

                  • fragster
                    • January 2013
                    • 50

                    Ursprungligen postat av PiaJo
                    Nästa steg är väl att be Gobben göra en ställning så jag kan få in ett par stycken 100 liters på höjden, det hade varit perfa


                    Inte skitsnygg, men de borde gå att klä in dem lite eller nåt...
                    3 x 100 borde väl funka?

                    Kommentar

                    • PiaJo

                      • August 2009
                      • 13001

                      Den där var inte dum alls, den kommer att stå isåfall där den inte "syns" så designen är inte noga...
                      Men det svåra är att få ok från Gobben, får la blinka lite extra med ögonen och lägga huvet på sne så säga snääällllaaa, kan jag inte få...
                      /PIA

                      Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                      Kommentar

                      • ansjo
                        • November 2005
                        • 29967

                        Ursprungligen postat av Mats Bryzell
                        Ahh, det låter som en dröm i rosa latex... Glöm nu inte att ta lite sköna bilder på burkarna, det är så jädrans lite bilder på zoopet för närvarande!
                        Ja, vi saknar dig, mannen!
                        /Anders

                        Medlem i NCS - givetvis!

                        Kommentar

                        • PiaJo

                          • August 2009
                          • 13001

                          Ursprungligen postat av Mats Bryzell
                          Aha, svart... då köpte jag fel färg uppenbarligen - för A-K var inte imponerad när jag hade krängt på mig min "grodmansdräkt" i helgen...
                          Mats, du fick mig att få bilder bakom ögonlocken som jag sent skall glömma

                          Du får gärna dra in lite bilder, det vet du... men i bilderna i rosalatex-dressen kan vi kanske hoppa över
                          /PIA

                          Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                          Kommentar

                          • Inger H

                            • December 2008
                            • 11247

                            Jag med saknar dig Mats.

                            //Inger
                            "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                            Kommentar

                            • Mats Bryzell

                              • February 2007
                              • 18956

                              Åååhh... men jag har ju inte direkt försvunnit, bara lite mindre flöde med långa inlägg - och bilder då såklart.
                              Men, vänta bara tills grejerna kommer iordning i stugan - då får ni svettas bakom läsglasögonen igen!

                              Kommentar

                              • PiaJo

                                • August 2009
                                • 13001

                                Ursprungligen postat av Mats Bryzell
                                Men, vänta bara tills grejerna kommer iordning i stugan - då får ni svettas bakom läsglasögonen igen!
                                Brukar inte gilla svett i ögonen men detta ser jag faktiskt fram emot!
                                /PIA

                                Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                                Kommentar

                                Arbetssätt...