"Tvättstugan"
Kollaps
X
-
Jag har testat en likadan värmare som Inger nämner - och den fungerar finfint (kuberna står ju i en sommarsval källare tillsvidare nu för tiden här hos mig också). Den går inte sönder om man skulle tappa den, och man kan doppa den helt under ytan, och bla, bla , bla...
Kommentar
-
Jahapp, nu kliar det i fingrarna.. Igen..Har lust att inreda ett kar, kanske göra om det ena 220 karet i helgen, hrm eller så sätter jag mig på händerna och låter det värsta kliet gå övervet ju att man inte skall pilla i karet i onödan men just nu är det svårt
/PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
Kommentar
-
det var en snygg beskrivning på det livet.
men du har inte sett/känt på ordentlig värme förrän aluminiumtorpet
står en hel dag i solen nere vid medelhavet, och husse i huset slår på
ac'n på fel knapp innan man traskar ner till stranden så att den tuggar
fram vrålvärme hela dagen............
låt mig säga så här......fleecejacka var inte det första jag tänkte på när jag öppnade dörren......
.Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
Ibland är jag :Ibland är jag:
Men oftast är jag:
Kommentar
-
Nä nu är det dags att ta ett rejält fredagsmys
Först blir det en sittning med gott i glaset och sen blir det mat och sen blir det mer mysoch med mys menar jag då film och en sprakande brasa
Ha en go helg och imorgon kavlar jag upp ärmarna och gör vattenbyten för det behövs nu.../PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
Kommentar
-
Nä nu är det dags att ta ett rejält fredagsmys
Först blir det en sittning med gott i glaset och sen blir det mat och sen blir det mer mysoch med mys menar jag då film och en sprakande brasa
Ha en go helg och imorgon kavlar jag upp ärmarna och gör vattenbyten för det behövs nu...Kommentar
-
- fast jag kan bjussa på käk ändå...om ni har lust
.
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentar
Kommentar