Akvariestugan
Kollaps
X
-
-
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.Kommentar
-
-
Japp, "nybörjarcikliden" A. sajica är en av dessa gamla godingar jag vurmar väldigt mycket för - mitt upp i allt Tanganyika, Manacapuru Red Back- och Discus-jox, plus massor av andra fantastiska ciklider (finns hur många som helst lååååångt bak i tråden).
Kommentar
-
Kommentar
-
Har dock för mig att det finns några trådar på forumet om dessa.
Kommentar
-
Jag är avis på dina Javor Mats. I detta kar växer de inte mycket snabbare än Anubias och drar lika lätt på sig alger. Windelöv och Dvärg-javan klarar sig dock hyffsat. Jag tror framförallt det är den höga diskustempen, 28+, som gör växterna ledsna och algerna glada. Har du erfarenhet av det?
Senast redigerad av LoGeek; 10 March 2018, 00:08.Kommentar
-
"You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
Min profil
Mitt galleriKommentar
-
Vad spännande! Hur upplevde du dem? Har du haft andra scalare också så du kan jämföra?Kommentar
-
Så de verkar vara mer svårlekta i alla fall, om jag nu hade båda könen."You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
Min profil
Mitt galleriKommentar
Kommentar