Akvariestugan
Kollaps
X
-
-
Här är mycket att göra, massor av gig och annat kul.
540-baljan puttrar på fint, och jag funderar i flera olika banor på hur det karet, och andra, skall utvecklas.
I nuläget ser det ut som att akvarieverksamheten får ta nya, friska svängar till hösten.
Kommentar
-
Det låter spännande dock med dina planer till hösten.Med vänlig hälsning LindaKommentar
-
Slänger in några bilder från trädgården. Vattenhyacinterna tar över den lilla dammen, så det blir svårt att fånga levandeföds till fiskarna.
Johan, om du ser detta; det är bara att komma förbi närsom och ta för dig till din damm.
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Tack! Jag är helt kass på växter, tyvärr. Har trots detta en hyfsat fin och välplanerad trädgård. Mannen vi köpte huset av älskade sin trädgård och lade ner väldigt mycket tid på den. Nu har den förfallit en del sedan vi flyttade in men fortfarande kommer det vackra växter från vår/försommar och hela sommaren. Det gör mig väldigt glad och jag önskar att vi hade mer tid att förvalta allt det fina. Men den tiden kommer väl när barnen blir större.Kommentar
-
Tack! Jag är helt kass på växter, tyvärr. Har trots detta en hyfsat fin och välplanerad trädgård. Mannen vi köpte huset av älskade sin trädgård och lade ner väldigt mycket tid på den. Nu har den förfallit en del sedan vi flyttade in men fortfarande kommer det vackra växter från vår/försommar och hela sommaren. Det gör mig väldigt glad och jag önskar att vi hade mer tid att förvalta allt det fina. Men den tiden kommer väl när barnen blir större.Kommentar
Kommentar