Akvariestugan
Kollaps
X
-
-
Hej alla barn, nu blir det barnprogram
Titta nu här vad Farbror Mats tar fram
Tjo faderittan, och snöskred i fjällen
Så blir det yngel på olika ställen
Jag fick en snutt på de mindre ynglen, som delat upp sig på två ställen, och de äldre som också, på grund av detta har delat upp sig och passar på småttingarna med stor frenesi.
Kommentar
-
Kommentar
-
Sv: Akvariestugan
Men vad mycket smått! Häftigt klipp. Där vid 2:25 var det lite extra fräsigt, när de ställde upp på rad. Jag vill också kunna filma med stativ och grejer. Vet precis vilket macro jag ska ha, vilket stativ och lite annat smått och gott, som telekonverter etc. Suck, om man ändå inte vore en fattig student.// Mats, a.k.a. Knax
"All's well that ends." - UnknownKommentar
-
Kommentar
-
-
Ja, jag alternerar med tre olika varianter; vanliga lysrör, metallhalogenlampor och LED-ljus. Så blandar man och ger - tänder och släcker, manuellt eller via timers, beronde på vad man vill se!
Det går att fixa fram riktigt olika stämningar i karet med hjälp av dessa olika armaturer.
Kommentar
-
Ja... jag vet...
Det är för jävla tjôtigt. Jag kan riktigt höra det; "tror du inte på själva fan och hans mormor - nu la det där skäggiga Neanderthalhelvetet upp ytterligare en film - på en skock skityngel...".
But, rest assure, nu skall jag lägga ner för ikväll, så får ni återgå till viktigare spörsmål som spelar roll; gödning och vilka filter som funkar sämst - för att få ett så bra kar som möjligt!
Här är en liiiiiten snutt till...
Kommentar
-
Ja... jag vet...
Det är för jävla tjôtigt. Jag kan riktigt höra det; "tror du inte på själva fan och hans mormor - nu la det där skäggiga Neanderthalhelvetet upp ytterligare en film - på en skock skityngel...".
But, rest assure, nu skall jag lägga ner för ikväll, så får ni återgå till viktigare spörsmål som spelar roll; gödning och vilka filter som funkar sämst - för att få ett så bra kar som möjligt!
Här är en liiiiiten snutt till...
https://www.youtube.com/watch?v=-YraIRCUrdk
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.Kommentar
-
-
Kommentar
Kommentar