Akvariestugan
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Hur gick det med dina habrosus, Woody?"You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
Min profil
Mitt galleriKommentar
-
Gôtt att höra Boys & Girls!
Jag måste ställa mig vid spisen en stund, syns senare!
Skål!
(Japp, Johnny - likadana filter som Tony använder!)
Kommentar
-
Kommentar
-
Svårt att veta hur många som dog, sex eller sju minst, ingen nitrit, visserligen lägre pH än vad Tommy har men inget "fritt fall" liksom, fattar inte vad som hände... Alla de jag hade innan lever fortfarande liksom..?Kommentar
-
Det är väl så'nt som händer. Men du tappade inga av dem du hade först?
"You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
Min profil
Mitt galleriKommentar
-
Nä, jag tror inte det, de är ju ganska mycket större så jag tror mig kunna skilja dem åt...
Kommer nog inte köpa fler i vilket fall som helst, de slutade inte att gömma sig trots att de blev dubbelt så många. Tråkigt bara att jag skall behöva ha ett dussin som aldrig vågar sig fram, hur välmående de än ser ut! I början var de ju ute och simmade och det var trevligt att se dem följa varandra på rad!Kommentar
-
Ok, kanske nå't som skrämmer dem? Om du har få andra fiskar, så kan de kanske bli nervösa."You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
Min profil
Mitt galleriKommentar
-
Ja, jag kör ju enl. Mats recept nu, och har bolivianerna så gott som ensamma i karet för att ge dem maximalt med svängrum, plus att jag tycker det är tråkigt att få se kull efter kull av frisimmande yngel bli slukade av glupska tetror... Kommer att låta SA-karet gå på det här viset ett halvår eller så och försöka dra igång mitt lilla hörn-Tanganyika så länge!Kommentar
-
Du kanske kan skaffa nå'n lite beskedligare, ytlevande tetra, som inte är så farliga på yngel. Då kanske habrosusarna skulle bli lite modigare"You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
Min profil
Mitt galleriKommentar
-
Alla tetror är ju inte lika stirriga som rödmunnarDet var så'na du hade om jag minns rätt?
"You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
Min profil
Mitt galleriKommentar
Kommentar