Allmänt meddelande
Kollapsa
No announcement yet.
Akvariestugan
Kollapsa
X
-
Ursprungligen postat av Jesper Broman Visa inläggHärliga bilder
Man är ju svårt sugen på en ny kamera nu, med framför allt, manuell skärpeinställning. Skall även ta och tjacka ett sån't där objektiv (macro..?) som Pia kör med. Jag testade hennes kamera i Tyskland - och jävlar sicka sköna bilder det blev.
Det tar en stund för filmen att ladda upp sig på YT, men det blir bättre än bilderna - kommer om någon timme eller så!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av ansjo Visa inläggSer gott ut...
Kommentera
-
Akvariestugan
Fin kvällsläsning och även härliga bilder att beskåda såhär efter jobbet. 😃
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kommentera
-
Ursprungligen postat av ApeviaX Visa inläggFin kvällsläsning och även härliga bilder att beskåda såhär efter jobbet.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Mats Bryzell Visa inläggJa, du vet hur det är Ansjo-Mannen! Det är gôtt, och man sitter som limmad mot rutan!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Mats Bryzell Visa inläggMan är ju svårt sugen på en ny kamera nu, med framför allt, manuell skärpeinställning. Skall även ta och tjacka ett sån't där objektiv (macro..?) som Pia kör med. Jag testade hennes kamera i Tyskland - och jävlar sicka sköna bilder det blev.? Ett sådant macro kommer jag nog att köpa till våren, då det var så stor skillnad mellan mitt 60 mm:s och detta 100mm:s med bildstabilisering
.
/Anders
Medlem i NCS - givetvis!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av woodlund Visa inläggVisst är det konstigt vad våra fiskar kan åstadkomma , dom lyckas gång på gång få vuxna människor att ditta sim limmade framför en glasruta stirrande rätt in , kul att det är fart i ditt kar Matz
Kommentera
-
Akvariestugan
Härligt Anders
Klart du ska det MatsVore superfränt, passa på att be frugan filma den då för karet okända stora fisken
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kommentera
-
Ursprungligen postat av ansjo Visa inläggKanske investera till nästa Tysklandsresa? Ett sådant macro kommer jag nog att köpa till våren, då det var så stor skillnad mellan mitt 60 mm:s och detta 100mm:s med bildstabilisering
.
Kommentera
Kommentera