Announcement
Collapse
No announcement yet.
Akvariestugan
Collapse
X
-
Originally posted by Nando View PostOch jag som trodde att storleken inte har någon betydelseEller hur var det nu...
Men, jag funderade på djupet...
Blir det ett 720 så får det fungera. Jag har dock några funderingar som måste bearbetas innan jag tar hit det karet.Last edited by Mats Bryzell; 2019-08-23, 10:18.
Comment
-
Originally posted by Nando View PostVad händer i stugan?
Annars puttrar 540-karet på fint - krispigt, kristallklart och god balans. Detta kar gör jag ingenting mer med, det skall ju avslutas och flyttas till stugan inom kort.
Comment
-
Originally posted by Mats Bryzell View Post
720-karet kommer om cirka tre veckor. Det blir ju inte riktigt den storleken jag hade tänkt mig, men kommer nog att passa fint ändå. Jag ställer 540-baljan bredvid, så kör jag två kar i stugan.
Annars puttrar 540-karet på fint - krispigt, kristallklart och god balans. Detta kar gör jag ingenting mer med, det skall ju avslutas och flyttas till stugan inom kort.
//Inger
"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Comment
-
Originally posted by Ekenberg View PostDet blir många spännande projekt att följa
Jag har lagt undan två rejäla träbitar som skall vara i 720-karet, sedan får resten av inredningen komma, och bli till, lite av sig självt.
540-karet kommer att bli mycket tätt inrett.
Comment
Comment