VD, Hannes och Karro! Japp, det är lite blandad sån där "aquascape-sten". Ansjo beställde på nätet och frågade mig om jag ville vara med på några kilo - så jag slog till, osett - de ser för jädra sköna ut, men jag tror att de passar bäst i mindre nanokar där de kan stå lite ensamma och ta plats - nu är det ju uppblandat med en del annan skitsten som jag hade redan. Det karet är för Kardinalerna och det andra där jag slängt ner lite rötter och några windelöv skall det förhoppningsvis bli någon liten ciklid - får se vad vi hittar där nere.
50-kuben är lite lätt "förberedd" på ett Discuspar - jag har svängt om igen och tänkte; Fan, man skall ju ner till rena Discusparadiset, och det vore ju tjänstefel om man inte plockade hem ett saftigt par... ja, som sagt, vi får se vad det blir!
Inredning... ja, det två 112-litarna är ihoprafsade ganska snabbt utan någon direkt plan - men det blev ganska fränt ändå!
Kul att ni diggar!
50-kuben är lite lätt "förberedd" på ett Discuspar - jag har svängt om igen och tänkte; Fan, man skall ju ner till rena Discusparadiset, och det vore ju tjänstefel om man inte plockade hem ett saftigt par... ja, som sagt, vi får se vad det blir!
Inredning... ja, det två 112-litarna är ihoprafsade ganska snabbt utan någon direkt plan - men det blev ganska fränt ändå!
Kul att ni diggar!
Kommentar