Akvariestugan

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • ApeviaX
    • December 2005
    • 1531

    Avundsjuk så avundsjuk på din stuga, men oj vad jag njuter av denna (och många andra av dina trådar) dagarna i ända medan jag är hemma med min sjuka lilla knatte.

    Drömmer och fantiserar i egna trådar, försöker nu ragga svar till min tråd "Rescape 160 L sällskap"

    Men nog om det, ska nu istället hålla med många tidigare beundrare om att dina "behovsinredda" kar för kardinalerna men även rotkaret är snygga...

    Intressant om tidigare nämnda G punkter Men så sant så sant harmoni är viktigt.

    Nya bilder och filmklipp när kardinaler kommer i, när och var skulle ev. discus eller vad det nu blir inhandlas till 50 kuben? VAa det tyskland på G igen?


    Nicke
    ApeviaX
    Archocentrus multispinosus
    "Vattensamlingen"
    X-Aquatic

    Kommentar

    • Broddan
      • February 2007
      • 536

      Jag tror sten karet blir mycket bra till räkorna. Stenhögen som ligger lite närmare fronten är kanon för att öka möjligheterna att kunna se dem innan de kaxat till sig samt blivit fler. Just såna prång uppehåller sig många i eller runt hos mig.

      Skönt med en semester kombinerad med en grandios inköpslista och utbud att matcha den.

      Ha en trevlig resa!
      Hälsningar

      D

      Kommentar

      • Mats Bryzell

        • February 2007
        • 18956

        Japp, Ape - det skall bli massor av film och bilder, det lovar jag! Det skall förhoppningsvis bli ett muthafookin' fett discuspar från tyskland - samt lite annat tingeltangel!

        Broddan, jag skall köpa lite mer sten i tyskland och göra fler såna prång till kardinalerna!
        Senast redigerad av Mats Bryzell; 29 September 2010, 00:11.

        Kommentar

        • ApeviaX
          • December 2005
          • 1531

          Haha, ett sånt discuspar har jag då aldrig sett, men kul att du vill introducera dessa
          ApeviaX
          Archocentrus multispinosus
          "Vattensamlingen"
          X-Aquatic

          Kommentar

          • Mats Bryzell

            • February 2007
            • 18956

            Oj - här sitter jag och zoo-surfar... båten till tyskland går ju om bara någon timme!
            Ja, jag tog väl i där om discusarna, men man blir ju lite exalterad när man skall få se så mycket fina fiskar och akvarium!

            Jahapp, då är jag snart iväg då, ni får ha det vidare gôtt några dagar - så stämmer jag av när vi kommit hem, och slänger förhoppningsvis in lite sköna bilder och filmer!

            Kommentar

            • karrokaja
              • March 2006
              • 5388

              Ursprungligen postat av MaxB
              Oj - här sitter jag och zoo-surfar... båten till tyskland går ju om bara någon timme!
              Ja, jag tog väl i där om discusarna, men man blir ju lite exalterad när man skall få se så mycket fina fiskar och akvarium!

              Jahapp, då är jag snart iväg då, ni får ha det vidare gôtt några dagar - så stämmer jag av när vi kommit hem, och slänger förhoppningsvis in lite sköna bilder och filmer!
              im gonna miss you baby♥♥♥

              och se nu för bövelen till att köpa saker för DYYYYRA pengar
              Annars tror vi inte på att ni haft det roligt!

              Och sen vill vi ha massa bilder på mässan, affärerna och inte minst det sköna lilla gänget!!
              Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
              kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
              Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
              I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

              Kommentar

              • VisualDarkness
                • February 2010
                • 7417

                Förväntar mig att minst två av karen är fyllda med extremt exklusiva varelser i odlingsförsök när du kommit tillbaka!
                180l Sällskap:
                http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=648
                60l Asien:
                http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=663

                Kommentar

                • ansjo
                  • November 2005
                  • 29967

                  Två, troligen får han låna några kar från mig för att kunna husera alla nya grejer han tar med hem...för silikon tål bira, eller?
                  /Anders

                  Medlem i NCS - givetvis!

                  Kommentar

                  • Ken Olofsson
                    • November 2006
                    • 8014

                    Ursprungligen postat av ansjo
                    Två, troligen får han låna några kar från mig för att kunna husera alla nya grejer han tar med hem...för silikon tål bira, eller?


                    nu var vi där igen !!!!

                    har sagt det ett otal ggr här på forumet....

                    ÖL går inte att dricka eller andas.......!!!!

                    Funkar enbart som bekämningsmedel mot sniglar och myror.....



                    .
                    Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
                    Ibland är jag : Ibland är jag: Men oftast är jag:

                    Kommentar

                    • hannesc
                      • December 2009
                      • 13085

                      HÄDA INTE KENSA!!! vad är du för människa?? öl är ju livselexir! prövade en st erik i helgen. bra go! o red october funkar oxå kanonbra!

                      Kommentar

                      • Ken Olofsson
                        • November 2006
                        • 8014

                        Ursprungligen postat av hannesc
                        HÄDA INTE KENSA!!! vad är du för människa?? öl är ju livselexir! prövade en st erik i helgen. bra go! o red october funkar oxå kanonbra!
                        *obegripliga norrlänningar och deras helt vrickade inställningar*



                        .







                        .
                        Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
                        Ibland är jag : Ibland är jag: Men oftast är jag:

                        Kommentar

                        • hannesc
                          • December 2009
                          • 13085

                          *sönderavlade sydlänningar med snedvriden smakkänsla*





                          Kommentar

                          • MyrasHusse
                            • May 2010
                            • 1353

                            red stripe är god men inget slår pistonhead
                            http://myraakita.blogspot.se/

                            Kommentar

                            • hannesc
                              • December 2009
                              • 13085

                              aaah! kroppskonst! du steg typ 400 steg på vännerstegen nu!

                              pistonhead är för jefla go. det var ju hela sommarens öl. synd att den tog slut på flaska o bara fanns på burk. var nyss på systemet o köpte stella artois, red stripe, o ett gäng fulöl kung . haha

                              men nu blev det lite väl mycket OT här. back to topic

                              Kommentar

                              • ApeviaX
                                • December 2005
                                • 1531

                                Öl som är så gott!!!

                                Ja visst tusan, håller med kaja, tycker du ska posta så mkt bilder och info. så vi drunknar när du är tillbaka. Nu får ni ha det trevligt

                                Nicke
                                ApeviaX
                                Archocentrus multispinosus
                                "Vattensamlingen"
                                X-Aquatic

                                Kommentar

                                Arbetssätt...