Announcement
Collapse
No announcement yet.
Akvariestugan
Collapse
X
-
Originally posted by solis View PostInte är den ful bara att kolla i min tråd hur den ser ut
http://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=139378
Din ställning är skitgrym!!
Fast lite hög! passar bra till farbror trådkung (max) som är ganska långså att han når upp till det högsta karet
Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
Originally posted by SimonSaysBakaI skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar
Comment
-
Originally posted by ansjo View PostEller så hoppar man över det översta karet då det bara är ca 190 cm högt i stugan
Originally posted by ansjo View Postdet karet kan man ha på en egen bänk istället.
Men om det blir trångt så får han väl klippa och klistraVad ska man ha en "guldfiskskål" till?
kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
Originally posted by SimonSaysBakaI skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar
Comment
-
Originally posted by karrokaja View PostNej menade inte din ställning där... vi pratar om en musikinstrument som jag gjort till max... och det är den som är ful
Din ställning är skitgrym!!
Fast lite hög! passar bra till farbror trådkung (max) som är ganska långså att han når upp till det högsta karet
, ska bli spännande att se hur någon annan möblerar karen
Äntligen är allt klart för avfärd härifrån, bara ett kar som ska bäras ner från vinden sen är allt på samma plats för hämtningDet finns ingen anledning att se dom dåliga sidorna, dom är många nog ändå.
1 st 600 liter
1 st 310 liter
1 st 310 liter pansarmalar, kampis, malar
100 liter, pansarmalsyngel och pansarmalar,
56 liters low-tech test, pansarmalar,körsbärsräkor o amanoräkor
Comment
-
Originally posted by MaxB View PostOj, vad ni hinner med på en styv timme! G-punkter och höjdhoppare! Ställningen är jättefin! Det blir två kar i den - får inte plats med ett tredje på toppen.
Du ska se våra PM... där är det G-punkter
Originally posted by solis View PostOops missuppfattning av mig, ska bli spännande att se hur någon annan möblerar karen
Äntligen är allt klart för avfärd härifrån, bara ett kar som ska bäras ner från vinden sen är allt på samma plats för hämtning
Bästa människan att lämna sina akvarium åtVad ska man ha en "guldfiskskål" till?
Comment
-
Skönt att höra, kul ska det bli att se iallafall.Det finns ingen anledning att se dom dåliga sidorna, dom är många nog ändå.
1 st 600 liter
1 st 310 liter
1 st 310 liter pansarmalar, kampis, malar
100 liter, pansarmalsyngel och pansarmalar,
56 liters low-tech test, pansarmalar,körsbärsräkor o amanoräkor
Comment
-
Jodå, ställning och kar skall tas om hand på det bästa sätt! I ett av "ställningskaren" har jag planerat att köra Kardinalräkor - med vit/svart och stenig inredning och ganska svagt ljus. Sedan får nog tysklandsresan styra utvecklinegn i de andra burkarna - skall bli kul att kolla om man hittar något häftigt, förhoppningsvis i ciklidväg!
(jaha, karro - jag ser Ansjo i cyklop och snorkel framför mig då du beskriver era PM...)
Comment
-
Originally posted by MaxB View PostJodå, ställning och kar skall tas om hand på det bästa sätt! I ett av "ställningskaren" har jag planerat att köra Kardinalräkor - med vit/svart och stenig inredning och ganska svagt ljus. Sedan får nog tysklandsresan styra utvecklinegn i de andra burkarna - skall bli kul att kolla om man hittar något häftigt, förhoppningsvis i ciklidväg!
(jaha, karro - jag ser Ansjo i cyklop och snorkel framför mig då du beskriver era PM...)
och grannen knackar på min balkong och undrar vad det var jag skrek åtVad ska man ha en "guldfiskskål" till?
Comment
Comment