Inte är den ful bara att kolla i min tråd hur den ser ut
Akvariestugan
Kollaps
X
-
Inte är den ful bara att kolla i min tråd hur den ser ut
http://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=139378
Din ställning är skitgrym!!
Fast lite hög! passar bra till farbror trådkung (max) som är ganska lång så att han når upp till det högsta karetVad ska man ha en "guldfiskskål" till?
kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
Ursprungligen postat av SimonSaysBakaI skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskarKommentar
-
Det är ju snyggt med 3 kar på höjden!
Men om det blir trångt så får han väl klippa och klistraVad ska man ha en "guldfiskskål" till?
kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
Ursprungligen postat av SimonSaysBakaI skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskarKommentar
-
Oj, vad ni hinner med på en styv timme! G-punkter och höjdhoppare! Ställningen är jättefin! Det blir två kar i den - får inte plats med ett tredje på toppen.Kommentar
-
Äntligen är allt klart för avfärd härifrån, bara ett kar som ska bäras ner från vinden sen är allt på samma plats för hämtningDet finns ingen anledning att se dom dåliga sidorna, dom är många nog ändå.
1 st 600 liter1 st 310 liter 1 st 310 liter pansarmalar, kampis, malar
100 liter, pansarmalsyngel och pansarmalar,
56 liters low-tech test, pansarmalar,körsbärsräkor o amanoräkorKommentar
-
Du ska se våra PM... där är det G-punkter
Bästa människan att lämna sina akvarium åtVad ska man ha en "guldfiskskål" till?
-
Skönt att höra, kul ska det bli att se iallafall.Det finns ingen anledning att se dom dåliga sidorna, dom är många nog ändå.
1 st 600 liter1 st 310 liter 1 st 310 liter pansarmalar, kampis, malar
100 liter, pansarmalsyngel och pansarmalar,
56 liters low-tech test, pansarmalar,körsbärsräkor o amanoräkorKommentar
-
Jodå, ställning och kar skall tas om hand på det bästa sätt! I ett av "ställningskaren" har jag planerat att köra Kardinalräkor - med vit/svart och stenig inredning och ganska svagt ljus. Sedan får nog tysklandsresan styra utvecklinegn i de andra burkarna - skall bli kul att kolla om man hittar något häftigt, förhoppningsvis i ciklidväg!
(jaha, karro - jag ser Ansjo i cyklop och snorkel framför mig då du beskriver era PM...)Kommentar
-
Jodå, ställning och kar skall tas om hand på det bästa sätt! I ett av "ställningskaren" har jag planerat att köra Kardinalräkor - med vit/svart och stenig inredning och ganska svagt ljus. Sedan får nog tysklandsresan styra utvecklinegn i de andra burkarna - skall bli kul att kolla om man hittar något häftigt, förhoppningsvis i ciklidväg!
(jaha, karro - jag ser Ansjo i cyklop och snorkel framför mig då du beskriver era PM...)
och grannen knackar på min balkong och undrar vad det var jag skrek åtVad ska man ha en "guldfiskskål" till?
-
Man får sprida ut dubbelmackan till en kedja... liksom... Side menue, kalls den populärt i folkmun!Kommentar
-
Kommentar
Kommentar