Akvariestugan
Kollaps
X
-
-
dom pratar ställning xxx
Typ såna här ställningar (tror jag...eller så är jag bara snuskig)
Nubi ville absolut ha en samling av dessa så jag gjorde några
Men nu lämnar vi det
Och pratar om aluminium ställningar som ska hysa glastankar som ska hysa kardinalräkor.
Som jag såg i Tyskland och blev helt förälskad i dom!Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
Ursprungligen postat av SimonSaysBakaI skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskarKommentar
-
MAX!!!!
Nu när jag är din fru så måste ju jag få bestämma lite
Limnopilos naiyanetri
Wirbellose im Aquarium Details zu Garnelen: Amanogarnelen Amanogarnelen Zucht Bienengarnelen Blue Pearl Garnele Blutstreifengarnele Ceylongarnelen / Grüne Zwerggarnele Fächergarnelen Glasgarnelen Hummelgarnelen Kardinalsgarnele Details zu Fröschen: Zwergkrallenfrösche Details zu Krebsen: Aprikosenkr
Dom här små pytte sakerna! dom är otroligt gulliga
Ska du inte ha några såna?Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
Ursprungligen postat av SimonSaysBakaI skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskarKommentar
-
-
MAX!!!!
Nu när jag är din fru så måste ju jag få bestämma lite
Limnopilos naiyanetri
Wirbellose im Aquarium Details zu Garnelen: Amanogarnelen Amanogarnelen Zucht Bienengarnelen Blue Pearl Garnele Blutstreifengarnele Ceylongarnelen / Grüne Zwerggarnele Fächergarnelen Glasgarnelen Hummelgarnelen Kardinalsgarnele Details zu Fröschen: Zwergkrallenfrösche Details zu Krebsen: Aprikosenkr
Dom här små pytte sakerna! dom är otroligt gulliga
Ska du inte ha några såna?Kommentar
-
Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
och HELT vattenlevande...behöver ingen landsdel som det flesta andra krabbor behöver
Dom kostar 44 spänn på imazos listarätt mkt pengar för en sån udda liten grej, men dom är ju för grymma eller hur?
Dom finns typ alltid inneVad ska man ha en "guldfiskskål" till?
-
-
Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
-
Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Akvaristiska hälsningar
Kjell
-
Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
-
Jag köpte 10 st för ett drygt halvår sedan och redan efter några dagar var dom puts väck och var borta i några månader innan ett helt gäng (5-7 st) dök upp under flera dagar i sträck, men sedan var alla bara borta igen. Efter ytterligare 2-3 månader så såg jag 2 st varav en var rätt stor, men bara efter några timmar försvann dom och sedan dess har jag inte sett till dom och det är några månader sedan.Akvaristiska hälsningar
Kjell
-
Det var ju tur att du läste om dom i boken när du nu inte upptäckte dom hos mig.
Jag köpte 10 st för ett drygt halvår sedan och redan efter några dagar var dom puts väck och var borta i några månader innan ett helt gäng (5-7 st) dök upp under flera dagar i sträck, men sedan var alla bara borta igen. Efter ytterligare 2-3 månader så såg jag 2 st varav en var rätt stor, men bara efter några timmar försvann dom och sedan dess har jag inte sett till dom och det är några månader sedan.
Dom kanske är kanibaler??
Käkar varadndra.
visste inte att du hade såna annars hade jag väl synat det akvariet tills jag hittat dom
Nu satt jag och synade hjördis förråd av "saft"är fortfarande kär
Men i tyskland såg jag dom tror jag..i ett av utställningskaren, där var dom ganska synliga och till synes gladaVad ska man ha en "guldfiskskål" till?
Kommentar