Akvariestugan

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • solis
    • July 2008
    • 5064

    Ursprungligen postat av karrokaja
    härligt med ställningen!!! kommer det ÄNNU mer från farbror trådkung det gillar vi

    Haha! har du inte hämtat den ännu?
    Trodde att du i all tystnad slängt den för att den är så ful
    Inte är den ful bara att kolla i min tråd hur den ser ut
    Det finns ingen anledning att se dom dåliga sidorna, dom är många nog ändå.
    1 st 600 liter1 st 310 liter 1 st 310 liter pansarmalar, kampis, malar
    100 liter, pansarmalsyngel och pansarmalar,
    56 liters low-tech test, pansarmalar,körsbärsräkor o amanoräkor

    Kommentar

    • karrokaja
      • March 2006
      • 5388

      Ursprungligen postat av solis
      Inte är den ful bara att kolla i min tråd hur den ser ut
      http://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=139378
      Nej menade inte din ställning där... vi pratar om en musikinstrument som jag gjort till max... och det är den som är ful
      Din ställning är skitgrym!!
      Fast lite hög! passar bra till farbror trådkung (max) som är ganska lång så att han når upp till det högsta karet
      Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
      kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
      Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
      I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

      Kommentar

      • ansjo
        • November 2005
        • 29967

        Eller så hoppar man över det översta karet då det bara är ca 190 cm högt i stugan....det karet kan man ha på en egen bänk istället.
        /Anders

        Medlem i NCS - givetvis!

        Kommentar

        • karrokaja
          • March 2006
          • 5388

          Ursprungligen postat av ansjo
          Eller så hoppar man över det översta karet då det bara är ca 190 cm högt i stugan
          Är max höjdhoppare också?? rätt imponerande

          Ursprungligen postat av ansjo
          det karet kan man ha på en egen bänk istället.
          Det är ju snyggt med 3 kar på höjden!
          Men om det blir trångt så får han väl klippa och klistra
          Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
          kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
          Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
          I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

          Kommentar

          • Mats Bryzell

            • February 2007
            • 18956

            Oj, vad ni hinner med på en styv timme! G-punkter och höjdhoppare! Ställningen är jättefin! Det blir två kar i den - får inte plats med ett tredje på toppen.

            Kommentar

            • solis
              • July 2008
              • 5064

              Ursprungligen postat av karrokaja
              Nej menade inte din ställning där... vi pratar om en musikinstrument som jag gjort till max... och det är den som är ful
              Din ställning är skitgrym!!
              Fast lite hög! passar bra till farbror trådkung (max) som är ganska lång så att han når upp till det högsta karet
              Oops missuppfattning av mig, ska bli spännande att se hur någon annan möblerar karen

              Äntligen är allt klart för avfärd härifrån, bara ett kar som ska bäras ner från vinden sen är allt på samma plats för hämtning
              Det finns ingen anledning att se dom dåliga sidorna, dom är många nog ändå.
              1 st 600 liter1 st 310 liter 1 st 310 liter pansarmalar, kampis, malar
              100 liter, pansarmalsyngel och pansarmalar,
              56 liters low-tech test, pansarmalar,körsbärsräkor o amanoräkor

              Kommentar

              • karrokaja
                • March 2006
                • 5388

                Ursprungligen postat av MaxB
                Oj, vad ni hinner med på en styv timme! G-punkter och höjdhoppare! Ställningen är jättefin! Det blir två kar i den - får inte plats med ett tredje på toppen.
                hinner med mycket när 2 babblare snackar
                Du ska se våra PM... där är det G-punkter

                Ursprungligen postat av solis
                Oops missuppfattning av mig, ska bli spännande att se hur någon annan möblerar karen

                Äntligen är allt klart för avfärd härifrån, bara ett kar som ska bäras ner från vinden sen är allt på samma plats för hämtning
                Det är lätt hänt när man inte skriver vad det handlar om... Max kommer göra ett redigt bra jobb med dina kar!
                Bästa människan att lämna sina akvarium åt
                Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
                kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
                Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
                I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

                Kommentar

                • solis
                  • July 2008
                  • 5064

                  Skönt att höra, kul ska det bli att se iallafall.
                  Det finns ingen anledning att se dom dåliga sidorna, dom är många nog ändå.
                  1 st 600 liter1 st 310 liter 1 st 310 liter pansarmalar, kampis, malar
                  100 liter, pansarmalsyngel och pansarmalar,
                  56 liters low-tech test, pansarmalar,körsbärsräkor o amanoräkor

                  Kommentar

                  • Mats Bryzell

                    • February 2007
                    • 18956

                    Jodå, ställning och kar skall tas om hand på det bästa sätt! I ett av "ställningskaren" har jag planerat att köra Kardinalräkor - med vit/svart och stenig inredning och ganska svagt ljus. Sedan får nog tysklandsresan styra utvecklinegn i de andra burkarna - skall bli kul att kolla om man hittar något häftigt, förhoppningsvis i ciklidväg!

                    (jaha, karro - jag ser Ansjo i cyklop och snorkel framför mig då du beskriver era PM...)

                    Kommentar

                    • karrokaja
                      • March 2006
                      • 5388

                      Ursprungligen postat av MaxB
                      Jodå, ställning och kar skall tas om hand på det bästa sätt! I ett av "ställningskaren" har jag planerat att köra Kardinalräkor - med vit/svart och stenig inredning och ganska svagt ljus. Sedan får nog tysklandsresan styra utvecklinegn i de andra burkarna - skall bli kul att kolla om man hittar något häftigt, förhoppningsvis i ciklidväg!

                      (jaha, karro - jag ser Ansjo i cyklop och snorkel framför mig då du beskriver era PM...)
                      BAHAHAHAAA!!! har fönstret öppet... börjar klart skratta högt som fan, när jag läser detta!
                      och grannen knackar på min balkong och undrar vad det var jag skrek åt
                      Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
                      kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
                      Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
                      I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

                      Kommentar

                      • ansjo
                        • November 2005
                        • 29967

                        Mats, jag förstår inte riktigt vilken av ställningarna du pratar om, tre blir för högt och en vid sidan om....? Tror jag missat den.
                        /Anders

                        Medlem i NCS - givetvis!

                        Kommentar

                        • Mats Bryzell

                          • February 2007
                          • 18956

                          Man får sprida ut dubbelmackan till en kedja... liksom... Side menue, kalls den populärt i folkmun!

                          Kommentar

                          • PiaJo

                            • August 2009
                            • 13001

                            Ställningar hit och dit....pratar vi akvarieställningar eller....
                            /PIA

                            Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                            Kommentar

                            • ansjo
                              • November 2005
                              • 29967

                              Jag vet inte ...
                              /Anders

                              Medlem i NCS - givetvis!

                              Kommentar

                              • Mats Bryzell

                                • February 2007
                                • 18956

                                Ursprungligen postat av PiaJo
                                Ställningar hit och dit....pratar vi akvarieställningar eller....
                                Nääää... jag tror inte det... men vi borde kanske...

                                Kommentar

                                Arbetssätt...