Härligt att du outtröttligt uppdaterar! Väldigt fin färg på fiskarna i så färgat vatten, päronträdet ser inte så dumt ut det heller! Vart har du tänkt göra dig av med platys? Är allt lite lockad!
Härligt att du outtröttligt uppdaterar! Väldigt fin färg på fiskarna i så färgat vatten, päronträdet ser inte så dumt ut det heller! Vart har du tänkt göra dig av med platys? Är allt lite lockad!
Jag skrev fel, det är ett Plommonträd, har ändrat.
Har du vägarna förbi vid tillfälle kan du ta med dig en påse platy.
Plommon, då lär det bli beskärning till vintern.
Glad att du ska sälja av Platy, ser de mest som ett strörande inslag i ett annars blivande fint kar.
Hoppas att du hittar en fin tetra som kan ta platsen som Platys lämmnar.
Plommon, då lär det bli beskärning till vintern.
Glad att du ska sälja av Platy, ser de mest som ett strörande inslag i ett annars blivande fint kar.
Hoppas att du hittar en fin tetra som kan ta platsen som Platys lämmnar.
Jag skall förtydliga lite; det blir inte någon beskärning på plommonträdet utan bara avlägsnande av död ved. Plommon behöver man inte beskära per se.
Jag kan allt gilla Platy, men det får inte bli för många.
Det blir Moenkhausia pittieri.
Hmm, väntade på att du skulle göra något Mats, då jag var lite osäker på i vilket format filmerna skulle levereas i. Får höra vad Kjell säger...
Ja... Det är YT-format, så att säga. Det är bara för Christian att klicka och kopiera adressen, sedan dra in stuffet i artregistret - om det nu skulle vara så att någon film passar och kan vara representativ. Det är ju dock en annan fråga.
Sedan kan det kanske i någon mån vara intressant för någon som oförhappandes råkar halka in här i tråden att se filmerna... Fan tro't.
Comment