Jag kör med trycksatt (tub) CO2 i mitt växtkar, tyvärr har jag en del alger i det just nu så det är väl inte så extremt mycket för världen men anläggningen fungerar iaf om du vill kika på den
Jag kör med trycksatt (tub) CO2 i mitt växtkar, tyvärr har jag en del alger i det just nu så det är väl inte så extremt mycket för världen men anläggningen fungerar iaf om du vill kika på den
Det hade vart trevligt. Funderar på att testa detta i ett 105 literskar som jag hämtar till helgen. Så det lär väl ta någon månad innan det är dags, men då hinner jag läsa på lite mer innan.
Men kikar gärna på hur det ser ut någon dag i framtiden.
Givetvis kan du det, sålänge du inte förväntar dig mer än vad en amatör kan frambringa Vänta någon vecka bara så skall jag få ordning på gödnings regimen och CO2n, haft det på sparlåga under en medicineringskur för diskusarna. Dom har flyttat till ett annat kar nu så det är dags att brassa på rejält igen nu
Givetvis kan du det, sålänge du inte förväntar dig mer än vad en amatör kan frambringa Vänta någon vecka bara så skall jag få ordning på gödnings regimen och CO2n, haft det på sparlåga under en medicineringskur för diskusarna. Dom har flyttat till ett annat kar nu så det är dags att brassa på rejält igen nu
Tack, jag är en fullfjädrad amatör jag med men jag tror att du kan så mycket mer än vad jag kan, kunde absolut inget för 2 år sen, men jag lär mig nya akvaristik-saker varje dag.
/PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
Det hade vart trevligt. Funderar på att testa detta i ett 105 literskar som jag hämtar till helgen. Så det lär väl ta någon månad innan det är dags, men då hinner jag läsa på lite mer innan.
Men kikar gärna på hur det ser ut någon dag i framtiden.
Vi kanske kan komma samtidigt så slipper Sultanen städa två gånger
/PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
Hörni den där Falskog, hade han fasta öppettider eller bara telenummer? Orkar inte läsa tillbaka alla sidor Ska ta mig dit i helgen om andra saker klaffar tänkte jag =)
Tack, jag är en fullfjädrad amatör jag med men jag tror att du kan så mycket mer än vad jag kan, kunde absolut inget för 2 år sen, men jag lär mig nya akvaristik-saker varje dag.
Ju mer man sitter här och ju fler olika forum man är aktiv på desto mer lär man sig, sen måste man ju våga prova också
Ursprungligen postat av PiaJo
Vi kanske kan komma samtidigt så slipper Sultanen städa två gånger
Jag tror att han har öppet mån fre 17-19 och helgerna typ 11-16 eller nåt sånt, hittar inte en tidning det står i, alla är slängda
Det stämmer fint det, han har inte kommit upp med en hemsida ännu, tydligen äger han en mindre firma som bland annat producerar hemsidor åt företag så han kommer låta dem bygga honom en sida men han har tydligen inte fått tummen ur ännu
Kommentar