Har någon koll på hur det går med sälskapbildningen? Jag har inte hört av Sultanen på länge sedan han krängde porchen sin.
Hur många är från Borås?
Kollaps
X
-
Första gången jag är inne här sedan jag och tjejen bröt upp efter ett längre förhållande. Har för tillfället ingen egentlig egen bostad så akvariestiken är just nu lika med noll. Hon har kvar ett par kar hemma och ett antal är avslutade just nu.
Jag är dock verkligen inte borta ifrån akvariestiken, bara för tillfället.
Går i planerna på att köpa mig ett hus, helrenovera detta sen ta tag i att bygga upp en byggnad för kombinerad akvariestik och parakituppfödningHar alltid haft utrymmesbrist i lägenhet samt brist på möjligheter att ha något att pilla med. Tror ett hus med stor tomt skulle kunna avhjälpa det rätt fort!
Ja, Porschen är såld, en ny är inköpt ihopmekad, besiktigad med blanka papper efter 7års stillastående så ett garage som finns på tomten kommer min lilla pålle inte gråta överKommentar
-
Första gången jag är inne här sedan jag och tjejen bröt upp efter ett längre förhållande. Har för tillfället ingen egentlig egen bostad så akvariestiken är just nu lika med noll. Hon har kvar ett par kar hemma och ett antal är avslutade just nu.
Jag är dock verkligen inte borta ifrån akvariestiken, bara för tillfället.
Går i planerna på att köpa mig ett hus, helrenovera detta sen ta tag i att bygga upp en byggnad för kombinerad akvariestik och parakituppfödningHar alltid haft utrymmesbrist i lägenhet samt brist på möjligheter att ha något att pilla med. Tror ett hus med stor tomt skulle kunna avhjälpa det rätt fort!
Ja, Porschen är såld, en ny är inköpt ihopmekad, besiktigad med blanka papper efter 7års stillastående så ett garage som finns på tomten kommer min lilla pålle inte gråta över
Hur går det med hus köperiet ?
Vad blev det för porche den här gången ? Jag har själv drömt om en men inkomsterna matchar inte priset för min delJag är inte i meka tagen längre utan vill ha den fix o färdig. Har du någon koll på hur det går med eftersökandet av medlemmaran i gamla akvarieföreningen som fanns i Borås?
Senast redigerad av Mick13; 12 June 2010, 10:50.In vino veritas, in aqua sanitas
Kommentar
-
Jag har köpt hus!Tillträde på torsdag sen är det bara att börja renovera!!
Det blev en 924S som går som ett skott efter mekandet, var i Oslo i helgen och bilen gick klanderfritt i 80mil. Mycket nöjd, väldigt mycket bil för pengarna!
Har tyvärr ingen koll på det faktiskt, inte hört någonting mer. Har som sagt var lagt all form av akvariestik på hyllan tills vidare, renoveringen kommer ju pågå flertalet månader innan det blir tal om att starta igång något akvarium över huvud taget.Kommentar
-
Tackar!
Klart jag inte lämnar Borås i första taget!
Ute i aplared, 15min med bil ifrån Borås, perfekt läge för mig, perfekt pris också för den delen!Kommentar
-
Husen är väldigt billiga där i jämförelse med på motsatta sidan av Borås.
Jag är med i renoverings tagen med. Men sitter här och samlar motivation för att sätta i gång med att spakla hålen inner taket. Tänkte få taket målat i helgen sedan är det bar att måla väggarna och tapetsera upp fond väggen. Sedan blir det till att starta upp nya karetIn vino veritas, in aqua sanitas
Kommentar
-
Var ute på Falskogs igår och han visade mig sina nya ute-akvariumhan hade dessa på baksidan och det var ställningar med stora akvarier där han hade olika sorters koi.
Sen visade han mig den nya delen som skall öppna senare, den ligger vägg i vägg så det kommer att bli dubbelt så stort senare, kul./PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
Kommentar
-
Falskog blir lätt 7-härads största akvariebutik. =)
Jag har inte varit där på några veckor nu det var sååå stressigt sista veckorna på jobbet före jag gick på föräldraledigt. Tänkte svänga för bi där någon kväll i veckan och kolla läget. Börjar närma mig slutet på renoveringen nu så snart kan jag sätta i gång med det nya karet.In vino veritas, in aqua sanitas
Kommentar
-
Hörni hur var det nu med hans öppettider? Jag måste ju bara ta mig dit snart :sEnbart innehavare av saltvatten för tillfället.
2 gånger 54L odlingsprojekt
540L Ormhuvudfisk som blev CA
Kommentar
-
Tack, då åker jag dit i möraEnbart innehavare av saltvatten för tillfället.
2 gånger 54L odlingsprojekt
540L Ormhuvudfisk som blev CA
Kommentar
-
Var i falskogs för kanske 2 veckor sen och det var verkligen jättefint. Synd att den är en liten bit att åka men det var det värt. Men fick faktiskt jättemycket hjälp av butiken inne i Coop. Trodde de bara hade hund o katt grejer men de hade även akvarier. Kanske inte det största utbudet men killen som hjälpte kunde vekligen fisk. Hjälpte mig beställa hem apisto. agazissi som gått i karet nu i en vecka.
Men hade vart jättekul med en förening så man kunde göra lite gemensamma besök och auktioner etc.Kommentar
Kommentar