Vanliga fototävlingen - Huvudtråd

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • muppins
    • September 2002
    • 1629

    Så där ja, nu har ni något att skratta åt då...
    Fast ärligt talat så tycker jag inte att den ser så fruktansvärt konstig ut...men sambon tyckte det.
    /muppins


    Kommentar

    • drd
      • March 2004
      • 5586

      Och nu har jag med snidat på ett litet konstigt fiskfoto

      Fast jag vet inte hur bra det funkade att ladda upp det
      ________________________________________________

      Matte med fina och kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri

      Kommentar

      • Kjell Fohrman
        Administrator

        • December 2001
        • 48148

        Måndag sista chansen skicka in

        Till nästa omgång har det inkommit 18 foton: från mange993, muppins qenzo, Sonja, Petnym, kaj.p, Nils Holström, dl_4711, Vesper, gladys, Lenmar, Rödlöga, Arleklint, wrang, San, marcuspajp, Micke och Cobra
        Värt att notera är att det nuförtiden inte bara är vinnaren som premieras utan även bland övriga deltagare dras det slumpvis en vinst - så även om man inte har bästa fotot så finns en chans att vinna.
        Snart är det också deadline (på måndag) - så glöm inte skicka in foton om ni vill vara med.

        Till konstiga fiskfototävlingen så har det kommit in 10 foton: från lenmar, drd, qenzo, petnym, Micke, rent vatten, Maria - Sjöjungfru, Rödlöga (2 st), Bosse Larsson Ystad
        Akvaristiska hälsningar
        Kjell
        Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
        Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

        Kommentar

        • drd
          • March 2004
          • 5586

          Måste hitta nån med räkakvarium så jag kan fota lite där så man har en chans att vinna den vanliga tävlingen nån gång me...

          Men med lite flyt så kanske jag har nåt till vanliga tävlingen oxå när helgen är över
          ________________________________________________

          Matte med fina och kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri

          Kommentar

          • Kjell Fohrman
            Administrator

            • December 2001
            • 48148

            Till nästa omgång har det inkommit 19 foton: från Psym, mange993, muppins qenzo, Sonja, Petnym, kaj.p, Nils Holström, dl_4711, Vesper, gladys, Lenmar, Rödlöga, Arleklint, wrang, San, marcuspajp, Micke och Cobra
            Värt att notera är att det nuförtiden inte bara är vinnaren som premieras utan även bland övriga deltagare dras det slumpvis en vinst - så även om man inte har bästa fotot så finns en chans att vinna.
            Snart är det också deadline (på måndag) - så glöm inte skicka in foton om ni vill vara med.

            Till konstiga fiskfototävlingen så har det kommit in 11 foton: från Guy Palm, lenmar, drd, qenzo, petnym, Micke, rent vatten, Maria - Sjöjungfru, Rödlöga (2 st), Bosse Larsson Ystad
            Akvaristiska hälsningar
            Kjell
            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

            Kommentar

            • Kjell Fohrman
              Administrator

              • December 2001
              • 48148

              Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
              Till nästa omgång har det inkommit 19 foton: från Psym, mange993, muppins qenzo, Sonja, Petnym, kaj.p, Nils Holström, dl_4711, Vesper, gladys, Lenmar, Rödlöga, Arleklint, wrang, San, marcuspajp, Micke och Cobra
              Värt att notera är att det nuförtiden inte bara är vinnaren som premieras utan även bland övriga deltagare dras det slumpvis en vinst - så även om man inte har bästa fotot så finns en chans att vinna.
              Snart är det också deadline (på måndag) - så glöm inte skicka in foton om ni vill vara med.

              Till konstiga fiskfototävlingen så har det kommit in 11 foton: från Guy Palm, lenmar, drd, qenzo, petnym, Micke, rent vatten, Maria - Sjöjungfru, Rödlöga (2 st), Bosse Larsson Ystad

              Jag träffade förövrigt på både ray och marcuspajp inne på akvarieutställningen igår med kameran i högsta hugg så det jobbas utan tvekan på med att få fram foton
              Akvaristiska hälsningar
              Kjell
              Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
              Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

              Kommentar

              • cobra
                • December 2004
                • 1743

                När kommer vinsten till övriga deltagare att presenteras för februaris tävling?
                Fotosidan.se

                Kommentar

                • Kjell Fohrman
                  Administrator

                  • December 2001
                  • 48148

                  Ursprungligen postat av cobra
                  När kommer vinsten till övriga deltagare att presenteras för februaris tävling?
                  Så fort jag hinner - har idag varitv inne på utstställningen sen klockan 11 (föredrag, fotande (400 kort till), samt rivning av akvarier och skall nu iväg en vända till med mina frontosor.
                  Och imorgon blir det mer utsställningsjobb + att jag skall revidera cikidgruppens bokföring och sen deras årsmöte på kvällen, på tisdag ......

                  Men dont´t worry det blir av så snart det lugnat ner sig lite
                  Akvaristiska hälsningar
                  Kjell
                  Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                  Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                  Kommentar

                  • Kjell Fohrman
                    Administrator

                    • December 2001
                    • 48148

                    Idag sista chansen skicka in tävlingsbidrag

                    Till nästa omgång har det inkommit 21 foton: från Pjotr, Maria - Sjöjungfru, Psym, mange993, muppins qenzo, Sonja, Petnym, kaj.p, Nils Holström, dl_4711, Vesper, gladys, Lenmar, Rödlöga, Arleklint, wrang, San, marcuspajp, Micke och Cobra
                    Värt att notera är att det nuförtiden inte bara är vinnaren som premieras utan även bland övriga deltagare dras det slumpvis en vinst - så även om man inte har bästa fotot så finns en chans att vinna.

                    Till konstiga fiskfototävlingen så har det kommit in 12 foton: från Nils Holsmström, Guy Palm, lenmar, drd, qenzo, petnym, Micke, rent vatten, Maria - Sjöjungfru, Rödlöga (2 st), Bosse Larsson Ystad
                    Akvaristiska hälsningar
                    Kjell
                    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                    Kommentar

                    • drd
                      • March 2004
                      • 5586

                      Uuuuuuuuuh...idag måste jag verkligen ge mig ut på utflykt med kameran i högsta hugg ju
                      ________________________________________________

                      Matte med fina och kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri

                      Kommentar

                      • petnym
                        • May 2002
                        • 5028

                        Kul att fototävlingen fått sådant uppsving i deltagarantalet! 23 bilder inskickade just nu...
                        Gräset är grönare på andra sidan glaset...
                        Hemsida - Akvarium - Djurparker - CO2 - Blogg - AkvarieWiki
                        Mina tidigare och nuvarande akvarium: 2 meter växtakvarium - Åttakantigt växtakvarium - Räk-kub - Regnskogsterrium - Ikuben (salt) - 1000 liter salt

                        Kommentar

                        • RÖDLÖGA
                          • February 2002
                          • 3931

                          Dom säger ju att konkurrens är nyttigt men jag vet inte. Jag är ju nybörjare så jag hade föredragit att vara ensam. Skämt åtsido. Hoppas man kommer med. Lycka till ni alla andra.
                          FISHLOVERS
                          Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!!!!!
                          En glad "svenssonakvarist"

                          Kommentar

                          • Kjell Fohrman
                            Administrator

                            • December 2001
                            • 48148

                            Ja det verkar ha varit en bra idé att göra om tävlingen lite. Det tråkiga är ju att nu måste jag ju ändå börja plocka bort foton trots det utökade antalet.

                            Själv hade jag riktigt flyt igår med fotandet och fick till ett antal riktigt bra foton på utställningen så nu har jag foton på lager em tid framöver för de tävlingar jag deltar i. Fast det klart jag har säkert tagit runt 3000 foton på den utställningen så det vore väl skit om inte åtminstone några foton blir riktigt bra då .
                            Akvaristiska hälsningar
                            Kjell
                            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                            Kommentar

                            • petnym
                              • May 2002
                              • 5028

                              Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
                              Själv hade jag riktigt flyt igår med fotandet och fick till ett antal riktigt bra foton på utställningen så nu har jag foton på lager em tid framöver för de tävlingar jag deltar i. Fast det klart jag har säkert tagit runt 3000 foton på den utställningen så det vore väl skit om inte åtminstone några foton blir riktigt bra då .
                              Det får vi verkligen hoppas! Så många fiskfoton har jag inte tagit totalt ens... *satsar på kvalité, inte kvantitet* ;-)

                              Fast det är klart man skall ta chansen vid en så fin akvarieutställning, det känns lite mer legitimt jämfört med att fotografera i akvariebutiken...
                              Gräset är grönare på andra sidan glaset...
                              Hemsida - Akvarium - Djurparker - CO2 - Blogg - AkvarieWiki
                              Mina tidigare och nuvarande akvarium: 2 meter växtakvarium - Åttakantigt växtakvarium - Räk-kub - Regnskogsterrium - Ikuben (salt) - 1000 liter salt

                              Kommentar

                              • drd
                                • March 2004
                                • 5586

                                Nu så im in the contest...hehe tror jag
                                ________________________________________________

                                Matte med fina och kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri

                                Kommentar

                                Arbetssätt...