Kul att du gillar dem!
Scalarer i ett 540 liters kar
Kollaps
X
-
Är osäker på om båda honorna är honor eller om den ena är en mycket liten ”smyghane”. Det som gör mig osäker är att den har lite blåskimrande inslag på kroppen. Den andra är mer gul. Båda har dock svarta markeringar på fenorna under magen (bröstfenorna?) som honor brukar ha. Tiden får utvisa.Kommentar
-
Inte föga förvånande, vi uppskattar dina bilder. Dina Apistos ser välmående ut. Trevliga bilder. Man ser lite av varje. Förutom Apistogrammorna som var fokus just nu så skymtar man kraftiga och snygga växter, gula räkor, små tetror och aktiva Ottisar. Tycker det är extra kul att många postar bilder och på olika fiskar som folk har. Blir ett brett spann på olika arter och ”versioner”.Kommentar
-
Jag håller med om att det är kul att få inblick i andras kar och att då även se sådana fiskar som sällan är i fokus för bilder och beskrivningar. I mitt fall är just ottosarna en trevlig överraskning. De är väldigt aktiva och syns mycket. Så betedde sig inte de ottosar jag hade i mellankaret alls. Då tyckte jag de var anonyma och tråkiga. Ottosarna i lillkaret är istället personliga och roliga.Kommentar
-
Du har blivit smittad vilket jag inte är förvånad över.Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
http://www.youtube.com/user/c90368
/MathsKommentar
-
Halloj Nando!
Det är söndag på något vis och man sitter här och softar efter helgens begivenheter, lite ljusgrön i skinnet och med en modest betongkeps på skallen...
Alltid gôtt att kontra med ett glas rött, lyssna på musik och slökolla på vad forumet har för sig.
Gled in i din tråd och njuter av dina Apistogramma trifasciata-bilder.
Ville bara säga att det ser toppenfint ut, som vanligt!Kommentar
Kommentar