Jobbakvariet - mitt asienkar

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • woodlund
    • December 2011
    • 666

    Synd att man bor så jäkla långt bort annars hade jag nog kunnat samla ihop den energi som behövts för att hjälpa dig att bära in karet , jag är billig i drift också , en alvedon och en kopp kaffe hade räckt långt
    1900Liter Diskusvatten


    Medlem i NDSS www.diskusforum.se

    Kommentar

    • Bluewing

      • August 2012
      • 10522

      Hade du bott närmare så hade en bunt valfri lyxöl, en riktigt god whisky eller motsvarande levererats som tack för hjälpen plus dessa piller Kul att vilja finns även om det är omöjligt i praktiken.
      Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
      Juwel Lido 120

      Kommentar

      • Bluewing

        • August 2012
        • 10522

        Nu vet jag att jag senast kan få bärhjälp kl. 15:20 om inget annat kan fixas. Nice!!! Försöker vara lika listig som hela svenska rävstammen för att få det fungera kl. 11:00. Men nu vet jag att det går vägen ändå under dagen.
        Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
        Juwel Lido 120

        Kommentar

        • Likan
          • April 2012
          • 2611

          Jag som är ledig idag.... *funderar*
          450l, 350l, 125l, 54l och 45l. Fokus på malar, tillsammans med gott & blandat.

          Kommentar

          • Bluewing

            • August 2012
            • 10522

            Det som känns tufft om du skulle välja att komma är ju att vi redan gillar varandra och har mycket att prata om och att jag kommer att vara i stort sett stum när vi ses. Det kommer ju att bli en helt surrealistisk situation i så fall. Tänk dig själv när vi står där och bara glor på varandra och du får sköta snacket själv. Så jag får skuldkänslor som en dålig värd och vän... tror jag i varje fall...
            Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
            Juwel Lido 120

            Kommentar

            • ElinR
              • September 2014
              • 370

              Gott att det löser sig [emoji4] Här blir det en tur till Hornbach för att köpa färg [emoji19] och glo på deras discusar [emoji1].
              Hoppas du fotar en massa också så vi andra kan följa med i skaparprocessen. Känn ingen press nu [emoji6]

              Kommentar

              • Jesper Broman
                • November 2012
                • 3445

                Japp mycket bilder behöver vi

                Hoppas bärhjälpsproblemet löser sig smidigt!

                Kommentar

                • Likan
                  • April 2012
                  • 2611

                  Ursprungligen postat av Bluewing
                  Det som känns tufft om du skulle välja att komma är ju att vi redan gillar varandra och har mycket att prata om och att jag kommer att vara i stort sett stum när vi ses. Det kommer ju att bli en helt surrealistisk situation i så fall. Tänk dig själv när vi står där och bara glor på varandra och du får sköta snacket själv. Så jag får skuldkänslor som en dålig värd och vän... tror jag i varje fall...
                  Sambon tyckte det var en dum idé (av flera skäl)... Han vill bl.a. inte att jag bär, haha. Jag försökte förklara att det inte handlar om att bära upp och ner för en massa trappor utan bara en bit rakt fram. Piece of cake liksom. Även för mig. Att bära kan jag, gjorde ju det i vintras till förbannelse.

                  Vet inte om jag ska trotsa eller köpa det dock. :/ har ju även lovat denna dag till honom så jag får nog köpa läget. Tyvärr.

                  Men det verkar som att det löser sig på annat håll för dig?

                  Hade ju varit kul att bara göra en god gärning. utan prat. Även om vi har massor att prata om. :P
                  450l, 350l, 125l, 54l och 45l. Fokus på malar, tillsammans med gott & blandat.

                  Kommentar

                  • Bluewing

                    • August 2012
                    • 10522

                    Ja men du gör ju redan gott i tanken Linda. Tror det är viktigt att ta goda beslut så ofta man kan. Just det att du ville landade helgott. Du är en snäll person, du. Och visst hade det varit kul. Men vi kommer att ses du och jag. Var så säker.
                    Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                    Juwel Lido 120

                    Kommentar

                    • Bluewing

                      • August 2012
                      • 10522

                      Lovar att fota mig blå.
                      Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                      Juwel Lido 120

                      Kommentar

                      • Jesper Broman
                        • November 2012
                        • 3445

                        Bra

                        Kommentar

                        • Likan
                          • April 2012
                          • 2611

                          Tummenupp på det Johnny.

                          Längtar att få se dina garror! (Bl.a) Är sååå nyfiken på dem.
                          450l, 350l, 125l, 54l och 45l. Fokus på malar, tillsammans med gott & blandat.

                          Kommentar

                          • Bluewing

                            • August 2012
                            • 10522

                            Berättade jag att de är vuxna?
                            Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                            Juwel Lido 120

                            Kommentar

                            • Likan
                              • April 2012
                              • 2611

                              Jepp.
                              450l, 350l, 125l, 54l och 45l. Fokus på malar, tillsammans med gott & blandat.

                              Kommentar

                              • Bluewing

                                • August 2012
                                • 10522

                                Shoppade loss på Anubias på ArkenZoo. 17 plantor ligger i bilen nu. De hade några fina Microsorum också.
                                Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                                Juwel Lido 120

                                Kommentar

                                Arbetssätt...