Diskus & annat
Kollaps
X
-
-
Tror jag börjar utan att göra något alls och se vart det tar mig. Sen har jag dock lite delar över så jag kan göra ett strilrör om jag skulle vilja men ju mer böjar och "hinder" ju mindre flöde blir det ju från pumpen.'
edit: kanske måste rikta något mer neråt i karet dock eftersom avrinningen är längst upp.Senast redigerad av Einarsson; 06 May 2015, 18:12.Kommentar
-
Känns som att det kommer få bli några tetror också eller något.
Koppartetra eller Kolglöd kanske.. Hum hum... Eller ska man fisksoppa det litegrann och 2-3 olika sorters tetror.Kommentar
-
Ja jag kan tänka mig att en streamer blir ganska kraftfull i en så pass liten vattenvolym. Jag kanske kommer behöva ha en streamer i karet också för att få runt vattnet lite, får väl se. Kommer även ha en luftpump som pumpar syrestenar eller något i sumpen så den kan arbeta effektivt.Kommentar
-
Jag har en tunze nano ( Turbelle® nanostream® 6015) också och jag hör den inte alls, kankse är något fabriksfel på din?Kommentar
-
Om man nu ändå skall en sväng till Tony, finns där några andra Zoo affärer i området värda att besöka?Proud member of Aquascapers of SwedenKommentar
-
Men du får ju köra det obligatoriska stoppet i Nol?
EDIT: Stavres Zoo tror jag det heter det jag yrade om.Kommentar
-
Går inte höra det obefintligt ljudet (uhm..) här dock för att returen plaskar här då den inte är under vatten nu pga låg vattenvivcå.
http://www.youtube.com/watch?v=9beyXhXqC_oViva Leo BuscagliaKommentar
-
Kommentar
-
Nu är det förövröigt bara avrinningsboxen jag väntar på. Den kommer i slutet på nästa vecka tror jag. Och K1 från Spook men det är också på väg. Så det är nog dags att börja fundera på inredning n shit. Vet inte vilka växter det blir heller än. Vallis, nån crypto kasnke, ormbunke typ. inget komplicerat. biltemasand blir det nog blandat med lite sjösten.Kommentar
Kommentar