Hannescs 408L Orinoco-tema
Kollaps
X
-
-
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! WOOOOHOOO!!!!!!!
ÄNTELIGEN!!
aja lunga sig nu hannes.
jag har varit nere på K-rauta o kapat till lite MDF för att ha under karet. ( ja det fick bli mdf för det var billigast)
ska måla kanterna svarta med en lackfärg.
sen har jag fått hem roten som gode gonzo hittat till mig! den är fan inte liten asså! lätt nån tusenlapp eller mer i affär.
var i vemdalen i helgen med jobbet. jag o ett par till arrangerade en resa för 110 pers. jävligt roligt. så jag slänger in en vid från ett gott cruise-åk. ( med typ 5 öl i kroppen)
http://www.youtube.com/watch?v=_fsumf3CKxk
Efter snöklippet fick jag upp en ruta med dermal anchor hannes, din? Såg ju lagom bekvämt ut att "montera"
Ättika?Kommentar
-
Jaha ja, där ser man du är snowboard kille (för det är du som åker?). Själv är jag carving kille, lärde mig åka när jag var 15, har sen åkt runt 5 ggr eller lite mer kanske (utspritt) men kommer ner för backarna och det är askul, har kört några svarta men tycker röda är roligast för det mesta, lite utmaning men ändå inte samma branta tråkiga skit, händer lite här. Den där cruise backen på klippet såg soft ut
Efter snöklippet fick jag upp en ruta med dermal anchor hannes, din? Såg ju lagom bekvämt ut att "montera"
Ättika?
aa det är mina anchors ja. gjorde jag i höstas på impuls på en mässa.
silikon luktar ättika som fan när man limmarProjekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
Kommentar
-
Aha, kul. Bräda vore kul, men först vill jag bli bättre på skidor.
Nice är de iaf, men som sagt såg ju ont ut
Ska tattuera i höst ev
Aha, då luktar de ättika här i Mars när jag ska limma ett minikarKommentar
-
Hannes i morgon kommer jag hämta glaset, behövde du silikon? frigolit?Kommentar
-
Jag vill ha det här akvariet, göra det skitströmt och ha i massa sewellior, jag vill åka slalom och jag skulle nästan kunna tänka mej att göra sådana där dermal anchorsingen bra idé att gå in hit juh!
Kommentar
-
hannesc vilken kort haschplanka du har
förövrigt byggklart karet, sluta upp med allt gulli gull gull nu hannescKommentar
-
aa det kommer det göra :P men det försvinner rätt fort om man har bra ventilation
Kul o se dig igen mli!
jamen det är ju faaan inte gullandet som stoppar bygget. det är ju för att det FATTAS GLAS!!! men det kommer ju nuProjekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
Kommentar
-
Måste ju hålla koll på vad som händer fastän man inte råkar vara så aktiv för tillfället
Kommentar
-
aaha.. smyg på du... gillar det :PProjekt:
Kommentar
-
Projekt:
Kommentar
-
fogskum ska inte vara några problem.
tänkte själv göra min bakgrund i det men det blev frigolit istället.MrH ---> 175L SA kubKommentar
-
så bra. aa har inte bestämt mig än, men det är lätt ett alternativProjekt:
Kommentar
-
Kommentar
-
absolut. men mina ska inte bli så avancerade. mest som slimlines ungefär. dom i hörnen ska bli böjda för att ha filter o pump bakom sig.Projekt:
Kommentar
Kommentar