Hannescs 408L Orinoco-tema

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • gonzo44
    • October 2007
    • 2770

    Ursprungligen postat av firejackan
    usch nu blev man ju inte lite sugen på frankrike v.8.. men jäkligt snygg rot, säg till om du tröttnar på den
    Nej nej tröttnar han på den SKALL den tillbaka till upphittaren, vill säga mej hehe
    Ha De gött Mvh/ Ulrik http://www.familjensnygg.se/

    Kommentar

    • ApeviaX
      • December 2005
      • 1531

      Ursprungligen postat av hannesc
      JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! WOOOOHOOO!!!!!!!

      ÄNTELIGEN!!



      aja lunga sig nu hannes.

      jag har varit nere på K-rauta o kapat till lite MDF för att ha under karet. ( ja det fick bli mdf för det var billigast)
      ska måla kanterna svarta med en lackfärg.

      sen har jag fått hem roten som gode gonzo hittat till mig! den är fan inte liten asså! lätt nån tusenlapp eller mer i affär.


      var i vemdalen i helgen med jobbet. jag o ett par till arrangerade en resa för 110 pers. jävligt roligt. så jag slänger in en vid från ett gott cruise-åk. ( med typ 5 öl i kroppen)
      http://www.youtube.com/watch?v=_fsumf3CKxk
      Jaha ja, där ser man du är snowboard kille (för det är du som åker?). Själv är jag carving kille, lärde mig åka när jag var 15, har sen åkt runt 5 ggr eller lite mer kanske (utspritt) men kommer ner för backarna och det är askul, har kört några svarta men tycker röda är roligast för det mesta, lite utmaning men ändå inte samma branta tråkiga skit, händer lite här. Den där cruise backen på klippet såg soft ut

      Efter snöklippet fick jag upp en ruta med dermal anchor hannes, din? Såg ju lagom bekvämt ut att "montera"

      Ursprungligen postat av gonzo44
      hehe.... Så så Hannes stilla sej lite nu... snart får vi känna den härlige doften av ättika i hela lägenheten
      Jäv-ar va snygg roten va du jag har bara sett den med fullt av grus och snö på kommer bli asaläcker i ditt lååånga kar.. hmm kanske skulle ta tillbaks den
      Ättika?
      ApeviaX
      Archocentrus multispinosus
      "Vattensamlingen"
      X-Aquatic

      Kommentar

      • hannesc
        • December 2009
        • 13085

        Ursprungligen postat av ApeviaX
        Jaha ja, där ser man du är snowboard kille (för det är du som åker?). Själv är jag carving kille, lärde mig åka när jag var 15, har sen åkt runt 5 ggr eller lite mer kanske (utspritt) men kommer ner för backarna och det är askul, har kört några svarta men tycker röda är roligast för det mesta, lite utmaning men ändå inte samma branta tråkiga skit, händer lite här. Den där cruise backen på klippet såg soft ut

        Efter snöklippet fick jag upp en ruta med dermal anchor hannes, din? Såg ju lagom bekvämt ut att "montera"



        Ättika?
        aa jag kan åka skidor med men bräda är det goaste. tar alla backar

        aa det är mina anchors ja. gjorde jag i höstas på impuls på en mässa.


        silikon luktar ättika som fan när man limmar

        Kommentar

        • ApeviaX
          • December 2005
          • 1531

          Ursprungligen postat av hannesc
          aa jag kan åka skidor med men bräda är det goaste. tar alla backar

          aa det är mina anchors ja. gjorde jag i höstas på impuls på en mässa.


          silikon luktar ättika som fan när man limmar

          Aha, kul. Bräda vore kul, men först vill jag bli bättre på skidor.
          Nice är de iaf, men som sagt såg ju ont ut
          Ska tattuera i höst ev

          Aha, då luktar de ättika här i Mars när jag ska limma ett minikar
          ApeviaX
          Archocentrus multispinosus
          "Vattensamlingen"
          X-Aquatic

          Kommentar

          • gonzo44
            • October 2007
            • 2770

            Hannes i morgon kommer jag hämta glaset, behövde du silikon? frigolit?
            Ha De gött Mvh/ Ulrik http://www.familjensnygg.se/

            Kommentar

            • Miliimli
              • March 2010
              • 2457

              Jag vill ha det här akvariet, göra det skitströmt och ha i massa sewellior, jag vill åka slalom och jag skulle nästan kunna tänka mej att göra sådana där dermal anchors ingen bra idé att gå in hit juh!

              Kommentar

              • MyrasHusse
                • May 2010
                • 1353

                hannesc vilken kort haschplanka du har

                förövrigt byggklart karet, sluta upp med allt gulli gull gull nu hannesc
                http://myraakita.blogspot.se/

                Kommentar

                • hannesc
                  • December 2009
                  • 13085

                  Ursprungligen postat av ApeviaX
                  Aha, kul. Bräda vore kul, men först vill jag bli bättre på skidor.
                  Nice är de iaf, men som sagt såg ju ont ut
                  Ska tattuera i höst ev

                  Aha, då luktar de ättika här i Mars när jag ska limma ett minikar
                  ahaa
                  aa det kommer det göra :P men det försvinner rätt fort om man har bra ventilation

                  Ursprungligen postat av gonzo44
                  Hannes i morgon kommer jag hämta glaset, behövde du silikon? frigolit?
                  silikon. frigolit. levererar du idag med?

                  Ursprungligen postat av Miliimli
                  Jag vill ha det här akvariet, göra det skitströmt och ha i massa sewellior, jag vill åka slalom och jag skulle nästan kunna tänka mej att göra sådana där dermal anchors ingen bra idé att gå in hit juh!
                  haha jag vill inte att detta ska vara strömt alls egentligen. dock kommer det nog bli lite småström då jag har två eheimpumpar till detta. ska se om jag kan strypa ner dom på nått sätt.
                  Kul o se dig igen mli!

                  Ursprungligen postat av MyrasHusse
                  hannesc vilken kort haschplanka du har

                  förövrigt byggklart karet, sluta upp med allt gulli gull gull nu hannesc
                  haha jaa jag veet. den är skitgammal. men jag åker inte så ofta så det känns inte kul att köpa ny. ( nej jag är inte en "hyra"-kille)

                  jamen det är ju faaan inte gullandet som stoppar bygget. det är ju för att det FATTAS GLAS!!! men det kommer ju nu

                  Kommentar

                  • Miliimli
                    • March 2010
                    • 2457

                    Ursprungligen postat av hannesc

                    haha jag vill inte att detta ska vara strömt alls egentligen. dock kommer det nog bli lite småström då jag har två eheimpumpar till detta. ska se om jag kan strypa ner dom på nått sätt.
                    Kul o se dig igen mli!
                    Är här och smyger i de tysta nog med jämna mellanrum Måste ju hålla koll på vad som händer fastän man inte råkar vara så aktiv för tillfället

                    Kommentar

                    • hannesc
                      • December 2009
                      • 13085

                      aaha.. smyg på du... gillar det :P

                      Kommentar

                      • hannesc
                        • December 2009
                        • 13085

                        idag har jag målat lite på mina träskivor. kanten blir svart.

                        sen har jag en fundering på att göra mina "moduler" samt "slimlines" med fogskum o sen husfix på det. nån som har koll på om det är giftigt eller om det är samma som frigolit?
                        Bifogade filer

                        Kommentar

                        • MrH
                          • October 2010
                          • 2825

                          fogskum ska inte vara några problem.
                          tänkte själv göra min bakgrund i det men det blev frigolit istället.
                          MrH ---> 175L SA kub

                          Kommentar

                          • hannesc
                            • December 2009
                            • 13085

                            så bra. aa har inte bestämt mig än, men det är lätt ett alternativ

                            Kommentar

                            • MrH
                              • October 2010
                              • 2825

                              eller en kombo, frigo och fogskum. det kan man skapa mycket med.
                              MrH ---> 175L SA kub

                              Kommentar

                              • hannesc
                                • December 2009
                                • 13085

                                absolut. men mina ska inte bli så avancerade. mest som slimlines ungefär. dom i hörnen ska bli böjda för att ha filter o pump bakom sig.

                                Kommentar

                                Arbetssätt...