Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå Ibland är jag : Ibland är jag: Men oftast är jag:
äh än så långe är det ju lugnt. det har ju varit jul o nu är det nyår så hinner inte göra nått ändå. men nu i januari vore det kul om man fick hem det :P
Tur att sambon är så mottvillig annars har jag just fått tips om världens bästa storlek på pansarmals kar ..
Helena-Irmeli "HP" Pekkala, Stockholm
Mina öden som nybliven 480L akvarist kan följas på http://hpakvariet.blogspot.com
Motto - Rädslan är priset för äventyret! citat ur filmen När natten faller...
du hannes, ja tänkte på den där roten som ja slängde upp en bild på tidigare i tråden....
ja ska till sthlm i slutet på månaden... ifall de på något vis kan hjälpa dig i projektet att lägga beslag på roten =)
de är reptilmässa nånstans där då, kommer ej ihåg riktigt vart just nu men de går ju att ta reda på.
okej. kör ni bil? för att jag ska till vemdalen med jobbet den helgen. vi åker torsda o kommer hem sönda. o vi utgår från sthlm. så det skulle ju va om det finns möjlighet för er att lämna den på huvvudkontoret. men nu kom jkag på att det är nog jävligt stängt där då.
Kommentar