möjligt..men vi är män.punkt
Hannescs 408L Orinoco-tema
Kollaps
X
-
Projekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
-
de finns faktiskt el-driva sådana :P frågade glasmästaren sist ja va där om ja inte fick köpa enMrH ---> 175L SA kubKommentar
-
jops det finns el och luft, men då är det inget kul hur ska man då få kramp i hela handen av klämmandet på sprutan..strulet var felskuret sidoglas och kvarglömd skärare på DM,
Kommentar
-
Kommentar
-
äh. fan man har inte byggt nått om man inte skadat sig lite :PProjekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
Kommentar
-
You cant see the future if you don't know the history.
"Bättre lite skit i hörnen än ett rent helve"
Riktigt namn: Bo Torgny Persson. Kallas även BosseKommentar
-
hur ska det gå om du ska skaffa hus och använda massa vassa verktyg och grejer, innan du tänker den tanken så se över dina skadeförsäkringarhehe
Kommentar
-
jajaja...jag har en bra försäkringProjekt:
Kommentar
-
Kommentar
-
jag klämde en del jag med.
( o varför låter detta som vi inte byggde kar utan gjorde nått heeeeelt annat?!)Projekt:
Kommentar
-
-
Kommentar
-
hahaah.
ne men du ska ha tack ulrik. riktigt gott att du hjälpte till. hade inte fixat det själv.Projekt:
Kommentar
-
Jag har i alla fall kommit up i en sån aktningsvärd ålder så jag behöver inte bevisa min mandom med att klämma på en silkon spruta!
hannesc: Det såg ut som om ni höll till i sovrummet så man kan ju undra! Nåväl det ser ut att stå en skapelse av glas där så något nyttigt fick ni nog gjort!You cant see the future if you don't know the history.
"Bättre lite skit i hörnen än ett rent helve"
Riktigt namn: Bo Torgny Persson. Kallas även BosseKommentar
-
Återbetalar bara tjänsten du gjorde mej med ritningen till mitt kar HannesKommentar
Kommentar