Det tog ett par kvällar men nu har jag läst ikapp ett år. Fick ett mail att det var dags att förnya medlemskapet och hittade tillbaka. Fastnade naturligtvis direkt i stugtråden, som jag tycker är den mest inspirerande tråden på forumet. Spännande att se utvecklingen från när scalarerna lämnade till nuvarande scape. Förstås extra kul att se att tången har tagit sig så fint och bildad kolonier på olika sätt. Här har intresset varit lite lågt en period och fiskarna fört en tynande tillvaro. I mina två burkar har nu guppies fått övertaget. Växterna trivs dock rätt bra och de är gröna. Skall försöka få till ett nytag efter semestrarna och införskaffa några nya mindre ciklider. Tror min mindre burk, 200 Lido, är perfekt för att par apistos igen. Kanske dags att skaffa en egen tråd för att få lite tips.
Halloj Nando! Här är det fullt upp... av musicerande.
Vi har börjat med en ny grej nu, att spela hemma hos folk - i vardagsrum, altaner, trädgårdar, typ var som helst - med väldigt lite utrustning och därmed låg volym. Formidabel succé! Detta musikprojekt varvar vi naturligtvis med våra vanliga spelningar, men har ett nytt bandnamn för "hemma-gigen"; Hem & Röj.
Ja, det där är en redigt häftig burk (kolla även in Pias film från tillfället när vi var där).
Ha en fin sommar du också!
Ja, det här är mina "home-boys"! Vi har alla lirat professionellt i olika sammanhang, med artister och band, genom åren - och även tillsammans i många konstellationer i vår ungdom. De senaste cirka 20 åren har vi lirat tillsammans, och vi har verkligen kul!
Vi har börjat med en ny grej nu, att spela hemma hos folk - i vardagsrum, altaner, trädgårdar, typ var som helst - med väldigt lite utrustning och därmed låg volym. Formidabel succé! Detta musikprojekt varvar vi naturligtvis med våra vanliga spelningar, men har ett nytt bandnamn för "hemma-gigen"; Hem & Röj.
Ja, det där är en redigt häftig burk (kolla även in Pias film från tillfället när vi var där).
Wow, känns som jag skall boka er då till nästa zoopet träff, vilken fest
Jag bokar in dig om två år när jag skall ha 50- års fest!
/PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
Comment