Ja Helena och du har ju plats för dem....
Akvariestugan
Kollaps
X
-
-
Det har ju blivit några discusbilder och filmer genom åren. De som visats de senaste sidorna är bara en bråkdel av det som finns i arkivet, så jag över mig inför vad som komma skall!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Jag har försökt på flera olika sätt då jag tror hon verkligen skulle fixa dessa skönheter. Hon är ju både klok, lugn och orädd vilket verkar vara en perfekt kombo. Så du får väl ösa på med allt vad du har i VF-arkivet. Det verkar ju bita mest då.Kommentar
-
Skaffa ändå inte Diskusar om ni har vattenvärden som inte alls passar in Diskusens naturliga livskvalitetsvatten - i alla fall så nära det nu går att komma .
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.Kommentar
-
Det är lustigt det där med hur man "ser" på fiskar. Det tog ett tag för min del att få in blicken för exempelvis Discus.
Till en början ser dom ganska lika ut och skiljer sig inte åt så mycket, men när man får träna ögonen lite så är det så uppenbara skillnader.
Vad man gillar är ju, som alltid, en smaksak - men här är några filmer på Discusar man gärna vill titta på lite extra.
https://www.youtube.com/watch?v=ADvdCUPSFoI"You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
Min profil
Mitt galleriKommentar
-
Solid Turquoise Stendker
Större yngel - konen urtagen:
Stendker RT:
Stendker White Butterfly:
Kommentar
-
Ja kanske det Mats, men några kanske blir helt avskräckta. Fast alla ska veta, att jag gjorde så gott jag kunde, fast det är historia nu. Man kan ju läsa mina inlägg om Diskushanteringens vara eller icke vara...
Skaffa ändå inte Diskusar om ni har vattenvärden som inte alls passar in Diskusens naturliga livskvalitetsvatten - i alla fall så nära det nu går att komma .
//IngerKommentar
-
Kommentar
-
För övrigt så kanske jag blir med flaggor igen. En bekant som har jobbat på Universeum har ett gäng vuxna flaggor som han tog hem som yngel från Universeum, och jag kanske kan ta ett eller två par av dem.Senast redigerad av Shepard; 06 March 2015, 18:35."You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
Min profil
Mitt galleriKommentar
-
Men, när man liksom har snöat in fullständigt på Discus - så hittar man guldkorn bland odlingsvarianterna också.
Häng med på ett Discus-championat, typ i Tyskland, som vi har åkt ner till så många gånger, och gå runt i tre, fyra dagar så tror jag att du liksom jag blir rätt hooked!
I vilket fall som helst - naturvarianterna är det inget som slår!Kommentar
-
Jag håller med dig!
Men, när man liksom har snöat in fullständigt på Discus - så hittar man guldkorn bland odlingsvarianterna också.
Häng med på ett Discus-championat, typ i Tyskland, som vi har åkt ner till så många gånger, och gå runt i tre, fyra dagar så tror jag att du liksom jag blir rätt hooked!
I vilket fall som helst - naturvarianterna är det inget som slår!
Vad tror du om några flaggor från Universeum?"You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
Min profil
Mitt galleriKommentar
-
Har du flaggor från Universum på gång, hem till dig?Kommentar
-
Det är på gång men det ska vara vf och de ska vara gröna och det ska vara rätt tajming/Helena,
Zoopets norska inslag. Har en salig blandning av stort och smått, vått och torrt.Kommentar
Kommentar