Medan Johnny bestämmer sig för lite Discusgodis slänger jag in en bild på en kille som klätt sig i yngelvårdardräkt.
Verkligen vackra. Nu har dina och Pias filmer på dem gjort så jag beställde sex stycken ungdjur av dorsigera idag . Förhoppningsvis leverans nästa vecka. Hoppas det kan bli något fint par av dem.
Verkligen vackra. Nu har dina och Pias filmer på dem gjort så jag beställde sex stycken ungdjur av dorsigera idag . Förhoppningsvis leverans nästa vecka. Hoppas det kan bli något fint par av dem.
De finns med på Alex lista som kom denna vecka. Har gått och velat länge på vad jag skulle köpa, men efter de senaste filmerna var det helt kört när jag såg att de gick att beställa
De finns med på Alex lista som kom denna vecka. Har gått och velat länge på vad jag skulle köpa, men efter de senaste filmerna var det helt kört när jag såg att de gick att beställa
Förstår dig. Har grunnat om de inte kan klämmas ner i något kar här hemma. Grattis!
Dessa är bland de snyggaste typerna av Diskus tycker jag. Gillar den svarta kanten vid rygg och analfenor. De snabba skiftningarna i deras linjer. Någon gång i framtidens ska de simma i mitt kar.
Tror inte den kommer att lägga sig utan öka. Menade inte att vara ironisk kring detta utan gällande vissa arter som t.ex Bolivianerna tror jag att man måste vara beredd på problemet. Tycker att Skalarer ett tag verkar bli vanligare också. Det är ju inte så svårt att åtgärda.
Comment