Nytt hem till malawi-250L

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • Pickles
    svarade
    lombardoi! ; p

    Lämna en kommentar:


  • VisualDarkness
    svarade
    Demasoni?

    Lämna en kommentar:


  • Nubi
    svarade
    Hanes, vad blire för fiskar i karet??

    Lämna en kommentar:


  • Jim_J
    svarade
    snygg bakgrund!
    ska bli kul att se hur karet utvecklas! Har noll koll på malawi, men gillar det lite hårda utseendet utan växter och mycket sten. får gärna vara lite dunkel belysning för min del också

    Lämna en kommentar:


  • Nubi
    svarade
    Ursprungligen postat av hannesc
    för att förtydliga; menar alltså inte att jag går o köper pinup-tidningar utan snarare att jag inte bundit mig till en flicka utan lever ungkarsliv o njuter av vad naturen har att erbjuda.

    ( denna fröklaring var mest tillägnad blondinen Nubi )
    *moorrr* på dig! Kanske har blekningmedlet en verkan *spelar blond*

    Alla kan inte vara den zoopets player någon måste ha den titeln :P Hannes

    Lämna en kommentar:


  • hannesc
    svarade
    för att förtydliga; menar alltså inte att jag går o köper pinup-tidningar utan snarare att jag inte bundit mig till en flicka utan lever ungkarsliv o njuter av vad naturen har att erbjuda.

    ( denna fröklaring var mest tillägnad blondinen Nubi )

    Lämna en kommentar:


  • hannesc
    svarade
    njaa det blir inte färdigt till midsommar. ska ju upp till k-holm på torsda redan. (aldrig hemma haha)

    men jag ska springa förbi gonzo idag efter jobbet o hämta en tup med tec7. föratt silikona dit bakgrunden. så förhoppnigsvis komemr det bilder ikväll på det.

    barn!?! nejnejnej...bra mycket hellre en fågel. om man ska ha barn måste man ju ha en fast partner...o det vill jag inte ha just nu. jag köper lösnummer av olika tidningar, prenumerrar inte så att säga :P

    Lämna en kommentar:


  • Nubi
    svarade
    oooh det börjar ta sig Fan vad nice! Tror du att du hinner bli klar med karet (minus fiskar) tills midsommar
    Efter midsommar = fiskar, då har karet gått en stund oxå

    Du skojjar när du säger att du har tänkt köpa nymfparakit?, skaffa barn, lika jobbiga, skriker, kräver uppmärksamhet och vill ha mat. Går upp när solen går upp oxå. Våran PutiPuti han vart 15 år gammal.

    Lämna en kommentar:


  • Pickles
    svarade
    Ohhh, det börjar arta sig!

    Jag är också en stor fan av mörka/blå fiskar... men skarp blandning brukar vinna i längden när det kommer till malawi tycker jag. Sååå fler zebror och några lombardoi? (honorna är tamesjutton svårslagna när de blir neonblå. ^^ )

    Lämna en kommentar:


  • gonzo44
    svarade
    Ursprungligen postat av VisualDarkness
    Hör du inte hyllningsvågen?

    Just ja! Det var därför jag inte kom på vad du sagt. Hade jag inte varit så lat att jag inte bläddrade i tråden hade jag sett att det var den som stod gömd i nå´t hörn, från förra gången jag frågade.

    Är det jag som är konstig eller skulle svarta (eller riktigt mörka bara) fiskar passa bra mot bakgrunden?
    hela karet fullt med Demasoni skulle vare en dunder suxe

    Lämna en kommentar:


  • hannesc
    svarade
    det skulle nog passa. kommer ju bli vita kalkstenar o vit botten så det skulle nog vara ballt med mörka fiskar. det kommer bli så att mina nuvarnade malawi kommer få flytta in här. men det ska ju köpas fler malawi o då kan man nog satsa på lite andra färger.

    Lämna en kommentar:


  • VisualDarkness
    svarade
    Ursprungligen postat av hannesc

    tack ännu en gång darkie. såå bra är jag väl inte?

    jadu det var ju en såndär "jag-vet-inte-det-är-nått-som-jag-har-beställt-hem-nån-gång-men-den-har-mest-legat-på-lagret-men-är-förmodligen-från-kina-eller-nått-så-du-kan-få-den-rätt-billigt"-bakgrund.
    Hör du inte hyllningsvågen?

    Just ja! Det var därför jag inte kom på vad du sagt. Hade jag inte varit så lat att jag inte bläddrade i tråden hade jag sett att det var den som stod gömd i nå´t hörn, från förra gången jag frågade.

    Är det jag som är konstig eller skulle svarta (eller riktigt mörka bara) fiskar passa bra mot bakgrunden?

    Lämna en kommentar:


  • hannesc
    svarade

    tack ännu en gång darkie. såå bra är jag väl inte?

    jadu det var ju en såndär "jag-vet-inte-det-är-nått-som-jag-har-beställt-hem-nån-gång-men-den-har-mest-legat-på-lagret-men-är-förmodligen-från-kina-eller-nått-så-du-kan-få-den-rätt-billigt"-bakgrund.

    Lämna en kommentar:


  • VisualDarkness
    svarade
    Med dina inredningskunskaper och den bakgrunden kan det inte bli annat är succé! Vad var det för bakgrund?

    Lämna en kommentar:


  • hannesc
    svarade
    städat undan lite. satte i bakgrunden bara för att se hur det blev.

    vad tror ni? kommer det bli bra?
    nu har jag två powerglo o två vanliga jäkla ikke-akvarium-lysrör som jag köpte på classe ohlsson bara för att testa om rampen funka. så det kommer bli ett skarpare "blåare" ljus sen.
    Bifogade filer

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...