Nytt hem till malawi-250L

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • Nubi
    svarade
    Ursprungligen postat av gonzo44
    Just de!!! o hör sen!!
    Heheh, man får höra en massa ursäkt.

    Lämna en kommentar:


  • gonzo44
    svarade
    Just de!!! o hör sen!!

    Lämna en kommentar:


  • Nubi
    svarade
    Hur går det och skyll inte på blåsor och flisor på händerna och en bränd rygg :P

    Lämna en kommentar:


  • hannesc
    svarade
    gytt!"

    Lämna en kommentar:


  • gonzo44
    svarade
    Ursprungligen postat av hannesc
    snabbkaffe med vattenkokare gonzo...sry...
    jaja det är kaffe det me

    Lämna en kommentar:


  • hannesc
    svarade
    snabbkaffe med vattenkokare gonzo...sry...

    Lämna en kommentar:


  • gonzo44
    svarade
    Du har väl en kaffe bryggare?? efter som du lovat mej kaffe

    Lämna en kommentar:


  • hannesc
    svarade
    haha! det är inte riiiiktigt så illa, men fan inte långt ifrån :P

    Lämna en kommentar:


  • vickson
    svarade
    Haha, dina föräldrar kan inte ha det lätt. Ser framför mig hur du ligger på en säng av lite hö i två sopsäckar med allt omkring dig i hyllor gjorda av banankartonger och tittar på dina påkostade burkar.

    Hoppas du får en kul helg så ser jag fram emot nästa vecka när du börjar bygga igen!

    Lämna en kommentar:


  • hannesc
    svarade
    jo de vet de om o de suckar djupt o skakar på huvvet o försöker predika om ekonomi o att jag "borde väl köpa klart lite möbler nu istället för akvarium".

    men jag har faktiskt blivit anställd av dom den här gången. eftersom det rör sig om ca 5 helger i rad har jag faktiskt fått en liten peng. ( btw första gången nånsin i mitt liv som jag fått pengar av mina föräldrar)

    Lämna en kommentar:


  • vickson
    svarade
    Men alltså, det måste väl päronen förstå att det sitter ett gäng akvarister och biter ner naglarna i spänd förväntan över ditt bygge - och det måste ju gå före en fånig renovering. Eller kanske inte.

    Lämna en kommentar:


  • hannesc
    svarade
    hörreru! jag är nju på jobbet! svårt att bygga då :P får bli nästa vecka då jag inte är hemma i helgen. bror som tar studenten om en vecka så jag har varit hemma hos föräldrarna 4 helger i rad nu o hjälpt dom med renoveringen som måste blir klar denna veckan.

    Lämna en kommentar:


  • vickson
    svarade
    Hörreru! Hur går det med bygget? Sitt inte och slösurfa utan knåpa ihop bänken nu din latmask - jag vill ju se hur det går!

    Lämna en kommentar:


  • hannesc
    svarade
    ja de har reflektorer. annars finns det ju att köpa på internet. guldfiskenzoo har nåra bra o pwss finns ju alltid :P

    ne jag tänkte ha reflektorer först när jag bara hade 2 rör. men nu köpte jag ju till en ramp till så det behövs nog inte:P

    Lämna en kommentar:


  • Föllförfisk
    svarade
    Ja, får fixa det! Men skulle gärna ha ramp som är lika lång som akvariet iaf, ser skumt ut med för korta tycker jag! Har ju provat o köpa papegojblad, men de trivs ju inte alls, troligen pga dåligt ljus, och för den delen taskigt med näring. Ska in till DM på sön tänkte jag, köpa växtnäring. Har de reflektorer där? Eller finns det på nåt annat bra ställe? Såg förövrigt att arken zoo finns i jönk? Det är nytt?

    Vad behöver du reflektorer till om du inte ska ha några växter direkt?

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...