234L SA Apisto. kar

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • Marnat
    svarade
    Ursprungligen postat av Danne_85
    Kul att ni gillade bilderna alltid kul att glädja någon nångång iaf hehe.

    Marcus vi fotar lite mer i veckan eller så så kommer det bli bättre bilder

    Jo foto e en svindyr hobby jag lovar iaf om man blir som frällst som en annan hehe hyffsat stativ bara det e et par 3-4 tusen kronor för ett vettigt....Men men ta en sak i taget.
    klart det glädjer att det är fina motiv underlättar ju helt klart

    du är välkommen alla dagar, dock måste jag nog införskaffa mer whisky då *flinar*

    jo får ta det en sak i taget med fotohobbyn kännner jag

    Lämna en kommentar:


  • Danne_85
    svarade
    Kul att ni gillade bilderna alltid kul att glädja någon nångång iaf hehe.

    Marcus vi fotar lite mer i veckan eller så så kommer det bli bättre bilder

    Jo foto e en svindyr hobby jag lovar iaf om man blir som frällst som en annan hehe hyffsat stativ bara det e et par 3-4 tusen kronor för ett vettigt....Men men ta en sak i taget.

    Lämna en kommentar:


  • Marnat
    svarade
    Ursprungligen postat av Nubi
    Jo, men det räcker med en bra kamera¨ du kan väl säga att du vill ha en bra kamera att ta kort på familjen p sommaren
    Frugan vet bättre än så O.o
    hon vet att jag inte har något intresse av fotografering mer än makro fotografi och numer också fiskarna

    Lämna en kommentar:


  • Nubi
    svarade
    Jo, men det räcker med en bra kamera¨ du kan väl säga att du vill ha en bra kamera att ta kort på familjen p sommaren

    Lämna en kommentar:


  • Marnat
    svarade
    Ursprungligen postat av Nubi
    Grymt coola bilder Måste säga att dina bilder som du tog med digitalkameran är fina de med!
    Pansarmalarna *dreggel*
    haha jo de är ok för att vara en vanlig kompakt liten sak, men nu har jag nästan övertygat frugan om att vi måste ha en systemare
    men man måste ju en massa tillbehör också O.o
    blixt, stativ, makro objektiv etc etc.. ännu dyrare hobby än akvarier för tusan

    Lämna en kommentar:


  • Nubi
    svarade
    Grymt coola bilder Måste säga att dina bilder som du tog med digitalkameran är fina de med!
    Pansarmalarna *dreggel*

    Lämna en kommentar:


  • Marnat
    svarade
    Och så lite bilder tagna av danne en smula skillnad i färgkvalitet O.o
    Bifogade filer

    Lämna en kommentar:


  • Marnat
    svarade
    Två bilder på Baenschi paret taget med min egen digitalkamera
    Bifogade filer

    Lämna en kommentar:


  • Marnat
    svarade
    Ursprungligen postat av Nubi
    NIce!
    Var jätte kul att träffa er båda igår och Tack för skjutsen!
    Vill se bilder på Spöket och självklart bilder på cikliderna, och några på pansarmalarna

    Hade igår inte huvudet på skaft, glömde rötterna i Mumins bil, får svänga förbi henne och spana in hennes härliga kar o hundar

    Vi får ta zoorallyt igen snart, efter löning
    Tack detsamma, det var jätte trevligt
    Danne sitter säkerligen och redigerar bort grums från bilderna just nu
    blev två tre riktigt häftiga bilder på pansarmalarna faktiskt

    haha, köra en månadsgrej där man sätter sprätt på alla lönepengar O.o

    För övrigt har jag gjort vattenbyte äntligen, nästan exakt en månad sen vattnet kom i nu och jag har ju en del fisk där i. Alla fiskar ser ut att leva och må bra fortfarande vilket är skönt

    Pytsat i en dos pmdd och dagens EC likaså och jag har också provat ge firrar frusen artemia för första gången, fiskarna älskade det, men ska det verkligen grumla vattnet så förbannat? Nu när vattenbytes regimen är startad så ska jag öka på matningen tänkte jag, matning morgon och kväll hädanefter med Aquatic Nature Dwarf Cichlid samt frusen artemia eller svarta mygglarver varannan dag.

    Lämna en kommentar:


  • Nubi
    svarade
    NIce!
    Var jätte kul att träffa er båda igår och Tack för skjutsen!
    Vill se bilder på Spöket och självklart bilder på cikliderna, och några på pansarmalarna

    Hade igår inte huvudet på skaft, glömde rötterna i Mumins bil, får svänga förbi henne och spana in hennes härliga kar o hundar

    Vi får ta zoorallyt igen snart, efter löning

    Lämna en kommentar:


  • Marnat
    svarade
    har nu fått första bilden av danne, detta får bli ett smakprov, kommer mer senare när han redigerat bort smuts och skräp från resterande bilder
    Bifogade filer

    Lämna en kommentar:


  • Danne_85
    svarade
    Det kommer bilder från igår ikväll tror ja då ja har lite att stå i under dagen självklart en del akvarie relaterade grejer hehe ja ska försöka fota ghosten också Andrém om han villl visa sig nått under dagen....

    Mvh: Danne

    Lämna en kommentar:


  • Marnat
    svarade
    2 kassa mobilbilder kan ni få
    den hinner inte med nannacaran dock då han är för snabb
    Bifogade filer

    Lämna en kommentar:


  • Marnat
    svarade
    Ursprungligen postat av Andrém
    Vad najs! hoppas du är lika nöjd över n. anomala som jag blev ^^

    Jag fick ju in mina kejsare i akvariet, scalarerna började genast att visa dom vart skåpet ska stå, så jag tror inte att det är någon stor risk att kejsarna börjar bossa med scalarerna

    Hälsa danne_85 att jag vill ha bilder på hans black ghost som han köpte! såklart vill jag ha bilder från dig med

    Själv är jag som sagt lite orolig för mina baenschi som är så små, men de visar redan anomalan vem som bestämmer och han är ju nästan dubbelt så stor, så det är ju bra, men pansarmalarna är ju som trögsinta bufflar, de bara röjer fram och skiter i allt som vanligt :P

    För övrigt gick dvärgciklidkäket från aquatic nature hem hos både pansarmalar och kerritetror får hitta på något sätt att mata dvärgarna om de inte vågar sig fram mer senare.

    Lämna en kommentar:


  • Marnat
    svarade
    Ursprungligen postat av Andrém
    Vad najs! hoppas du är lika nöjd över n. anomala som jag blev ^^

    Jag fick ju in mina kejsare i akvariet, scalarerna började genast att visa dom vart skåpet ska stå, så jag tror inte att det är någon stor risk att kejsarna börjar bossa med scalarerna

    Hälsa danne_85 att jag vill ha bilder på hans black ghost som han köpte! såklart vill jag ha bilder från dig med

    Det kommer bilder på både och När vet jag inte dock hahaha

    Black Ghosten visade direkt var skåpet skulle stå när vi släppte i honom, han blev väldigt intresserad av den lilla ghosten som gömde sig i en klippskrev nära vändmalens lya så det blev en del gruff mellan vändmalen och den stora black ghosten. riktigt roligt att se hur de simmade bredvid varandra och mätte sin styrka etc

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...