Zoopets komiska hörna (allt från historier till dråpliga händelser)

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • RÖDLÖGA
    • February 2002
    • 3931

Här kommer en från skoltiden (70-talet)

En snigel och en pannsarvagn mötes på en väg. Pansarvagnen utbrister:
    -F-n vad ful du är.

Sniglen svarar:
    -Ska du säga som har (snoppen) mitt i pannan!!!!!!!
    FISHLOVERS
    Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!!!!!
    En glad "svenssonakvarist"

Kommentar

• RÖDLÖGA
      • February 2002
      • 3931

Direktören:
      - Ett brev som utgår från vår firma ska vara skrivet så att vilken idiot som helst förstår vad vi menar. Det här får ni skriva om!
      - Javisst, svarar kontoristen. Men vad är det direktören inte förstår?
      FISHLOVERS

Kommentar

• RÖDLÖGA
        • February 2002
        • 3931

Glass sugen?
        http://www.rhpn.3rex.net/index.php?j...id=282&clean=1
        FISHLOVERS

Kommentar

• RÖDLÖGA
          • February 2002
          • 3931

Inget personligt Ludmila.http://www.rhpn.3rex.net/index.php?j...id=338&clean=1
          FISHLOVERS

Kommentar

• Lenita
            • June 2003
            • 850

Rödlöga: länkarna funkar inte. Får bara upp en massa kod/konstiga tecken.... Är det jag som saknar något...?

Kommentar

• Lenita
              • June 2003
              • 850

En universitetsprofessor bestämde sig för att göra en forskningsresa till Afrika. Väl där gav han sig ut i djungeln för att studera djurlivet på plats. En dag när han studerar som bäst hoppar en jättelik gorilla fram ur buskarna och våldtar honom. Detta upprepas dag efter dag tills professorn åker hem.
              Väl hemma låser han in sig på sitt kontor och vägrar komma ut. Kollegorna undrar naturligtvis vad som har hänt, men professorn vägrar berätta. Veckorna går och man blir allt oroligare. Till slut söker professorns gamle mentor upp honom och förmår honom att berätta hela historien från början till slut. När han har slutat säger mentorn:
              -Åh fy, då förstår jag att du mår dåligt.
              Varvid professorn svarar:
              - Ja va tror du, det har gått flera veckor och han ringer inte, han skriver inte...

Kommentar

• RÖDLÖGA
                • February 2002
                • 3931

Ursprungligen postat av Lenita
                Rödlöga: länkarna funkar inte. Får bara upp en massa kod/konstiga tecken.... Är det jag som saknar något...?
                Funkar för mig. Är inte så bra på att lösa data problem. Funkar det för er andra? Någon som kan lösa problemet?
                FISHLOVERS

Kommentar

• Maria - Sjöjungfru
                  • January 2004
                  • 4236

Ursprungligen postat av RÖDLÖGA
                  Funkar för mig. Är inte så bra på att lösa data problem. Funkar det för er andra? Någon som kan lösa problemet?
                  funkar här i alla fall!! kuliga var dom oxå!!
                  Maria - Sjöjungfru

Kommentar

• Lenita
                    • June 2003
                    • 850

Den här länktexten funkar för mig

Kommentar

• RÖDLÖGA
                      • February 2002
                      • 3931

En ung man ville köpa en gåva till sin nya flickväns födelsedag.

Efter som de inte känt varandra särskilt länge, bestämde han sig efter
                      noggrant övervägande för att ett par handskar skulle slå ann den rätta
                      tonen, romantiskt men inte för personligt.

I sällskap med sin flickväns syster, gick han så till NK och köpte
                      ett par vita handskar.

Systern köpte ett par trosor till sig själv.

Under inslagningen av varorna, förväxlade affärsbiträdet dem så att
                      systern fick handskarna och den unga mannen fick trosorna.

Utan att kontrollera innehållet sände den unge mannen gåvan till sin
                      flickvän med följande rader:

"Jag valde dessa då jag märkte att du vanligtvis inte brukar ha några
                      på dig när vi går ut på kvällarna."

Hade det inte varit för din syster skulle jag valt den längre
                      modellen med knappar, men hon bär den korta som är enklare att ta av.

Dessa är i en delikat nyans men damen jag köpte dem från visade mig
                      det par hon själv burit de senaste tre veckrona och de var
                      obetydligt nedsmutsade.

Jag fick henne att prova på dina och de passade henne utmärkt.

Jag önskar att jag kunde vara där för att sätta på dem på dig för
                      första gången, då det tveklöst kommer att vara andra händer som
                      kommer i kontakt med dem innan jag får chans att träffa dig igen.

Kom ihåg att blåsa luft i dem innan du tar av dig dem och lägger undan dem,
                      eftersom de av naturliga skäl kommer att bli fuktiga under användandet.

Tänk på hur många gånger jag kommer att kyssa dem under året.

Jag hoppas att du kommer ha dem på för mig på fredag kväll.

PS: Senaste mode är att bära dem nedvikta med lite päls synligt."

Jag skulle vilja se hennes min.
                      FISHLOVERS

Kommentar

• RÖDLÖGA
                        • February 2002
                        • 3931

- Kan soldaten ge ett exempel på vad strategi är?
                        - Ja kapten, det är när man lurar fienden genom att fortsätta skjuta trots att ammunitionen har tagit slut.
                        FISHLOVERS

Kommentar

• dinajel
                          • November 2004
                          • 606

Ursprungligen postat av RÖDLÖGA
                          Dom funkar av nån anledning inte med Firefox. Jag hade samma problem. Däremot går dom att öppna i IE.
                          Bilder på mina akvarier.

Kommentar

• RÖDLÖGA
                            • February 2002
                            • 3931

En solig dag hände det sig att fyra brudar satt på badstranden, solade och snackade runt om det som brudar brukar snacka om. Du vet den där grejen som grabbarna är ensamma om. Det var en svenska, en engelska, en italienska och en fransyska.
                            Så frågade de varandra vad den kallades för i olika länder. Svenskan sade att i Sverige kallar vi den för snöbollen, därför att ju mer man kramar den, desto hårdare blir den. Då sa engelskan att i England där kallar vi honom för den lille gentlemannen, han reser sig ju alltid för damerna. Italienskan viskade då litet sorgset att i Italien där kallar vi honom ridån, den går ju ner efter varje akt. I Paris flickor sa fransyskan kallar vi honom för ryktet, han går ju från mun till mun.
                            Lite längre bort på badstranden satt en fullt påklädd nunna och solade lilla nästippen. Flickorna skrattade och frågade henne om hon hade något namn på den.
                            - Jodå sa nunnan och såg ledsen ut, vi kallar honom för legenden. Alla har hört talas om honom men ingen har sett honom!
                            FISHLOVERS

Kommentar

• Raven
                              • February 2005
                              • 15385

nån som känner igen vem det är ?

LänkGalleri (reviderad 21-05-06)
                              Faktatråd Om AkvarieVatten
                              Växtakvaristernas Paradis

Kommentar

• RÖDLÖGA
                                • February 2002
                                • 3931

Två nunnor emellan:
                                - Vet du vad som är världens minsta kyrka?
                                - Nej!
                                - Kondomen! Den har bara plats för en stående och klockan hänger utanför..!
                                FISHLOVERS

Kommentar

Arbetssätt...