Zoopetklubb Väst

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    Ursprungligen postat av Tiberon
    Hej alla glada
    Om det fortfarande finns möjlighet skulle jag vilja följa med till Danmark. Tropica vill jag absolut inte missa.
    Din anmælan ær registrerad. Återstår alltså nu bara en plats och det skall då vara en tjej/dam/kvinna så att det stæmmer med hotellrummen.
    Hør av mig igen nær jag ær hemma från Danmark (onsdag) dær jag befinner mig just nu - men det hade ni sækert redan ræknat ut med hjælp av bokstæverna.
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • MagicFingers
      • November 2003
      • 3136

      Great!, bara en plats kvar då... , får vi ihop det bilmässigt?... med 2 till?..
      finns det hjärterum så finns det stjärterum, det é ju självklart....
      *kollar lappen*.. inget é la omöjligt...

      ehm vad tänkte jag mer... JO.. jag har en FD. arbetskamrat som numera jobbar på stena... jag tänkte jag skulle höra om han har några rabatter eller liknande, men själklart nu när man ringer så får man bara svararen... jag ligger på där .... lovar inget....
      Nemo saltat sobrius, Nisi forte insanit

      Nunc Est Bibendum

      Kommentar

      • MagicFingers
        • November 2003
        • 3136

        .. Något livstecken från Cassiopeia?..
        Nemo saltat sobrius, Nisi forte insanit

        Nunc Est Bibendum

        Kommentar

        • Marie J
          • January 2004
          • 10616

          Jag fick inget svar idag heller hur jag ska jobba men i morgon så ska dom ha möte så då ska jag få svar. Jag vill verkligen åka med!
          /Marie.

          Min zoon Mina hundar Min Dagbok
          En vis man sa; Det man säger sig inte kunna, det vill man inte...

          Kommentar

          • cassiopeia
            • June 2005
            • 99

            Jadå, jag funderar lite på hur jag tar mig till och från gbg. Går inga tåg eller bussar som är nere så tidigt på lördagen. Undrar alltså om det finns möjlighet att få lift med någon ifrån vänersborgstrakterna.
            Det är mina tankar och teorier, rätta mig om jag har fel.

            Kommentar

            • Tiberon
              • June 2004
              • 35

              Ta sig ner till Göteborg.

              Det verkar vara ett glatt och trevligt gäng som åker.
              Tänkte höra med Petnym om det gick att åka med honom ner från Linköping. Har inte hunnit med det än bara. Annars är det inte värre än att man får ta in på vandrarhem på fredagen.
              Finns det någon plats i någon av bilarna som det är nu?

              Kommentar

              • Marie J
                • January 2004
                • 10616

                Från Göteborg ska det finnas plats åt er bägge i någon bil.

                Det är ju en utmärkt ide att du, Tiberon, liftar med petnym ner från Linköping.

                Tyvärr så är det inte någon som bor i Vänerborgstrakten, cassiopeia. Kanske du kan lösa det med någon släkting eller vän?
                /Marie.

                Min zoon Mina hundar Min Dagbok
                En vis man sa; Det man säger sig inte kunna, det vill man inte...

                Kommentar

                • petnym
                  • May 2002
                  • 5028

                  Ursprungligen postat av Tiberon
                  Det verkar vara ett glatt och trevligt gäng som åker.
                  Tänkte höra med Petnym om det gick att åka med honom ner från Linköping. Har inte hunnit med det än bara. Annars är det inte värre än att man får ta in på vandrarhem på fredagen.
                  Finns det någon plats i någon av bilarna som det är nu?
                  Vi tänkte åka ner till Göteborg redan på fredagen och sova över på något vandrarhem för att slippa åka mitt i natten.
                  Gräset är grönare på andra sidan glaset...
                  Hemsida - Akvarium - Djurparker - CO2 - Blogg - AkvarieWiki
                  Mina tidigare och nuvarande akvarium: 2 meter växtakvarium - Åttakantigt växtakvarium - Räk-kub - Regnskogsterrium - Ikuben (salt) - 1000 liter salt

                  Kommentar

                  • brams
                    • June 2003
                    • 891

                    jag bor ganska stort och har plats för nån om det krisar!...
                    Magic... jag har också kollat med en som jag känner på stena.. han sa att det inte gick göra nått på jusst dom resorna. Vet inte hur det funkar men... Din vän kanske sitter lite "högre".
                    C.Brams

                    Check out:
                    brAmsAquascapers of SwedenSkolakvariet 2016

                    Kommentar

                    • brams
                      • June 2003
                      • 891

                      Varför MÅSTE det vara en kille å en tjej för???
                      C.Brams

                      Check out:
                      brAmsAquascapers of SwedenSkolakvariet 2016

                      Kommentar

                      • Marie J
                        • January 2004
                        • 10616

                        Ursprungligen postat av brams
                        Varför MÅSTE det vara en kille å en tjej för???
                        Kanske för att de som reser utan partner ska kunna få dela rum med en av samma kön. Det brukar ju vara dubbelrum och det är ju billigare då. Det är min ide på det hela.
                        /Marie.

                        Min zoon Mina hundar Min Dagbok
                        En vis man sa; Det man säger sig inte kunna, det vill man inte...

                        Kommentar

                        • brams
                          • June 2003
                          • 891

                          jo, men man borde ju inte ta det så förgivet att alla är rädda för att dela rum med en av motsatt kön?. Borde ju va så att den näst sista pesonen in får bestämma om det funkar eller ej...
                          är kanske inte heller helt rätt men...
                          C.Brams

                          Check out:
                          brAmsAquascapers of SwedenSkolakvariet 2016

                          Kommentar

                          • Tiberon
                            • June 2004
                            • 35

                            Jag satsar också på att åka ner på fredagen. Kommer att ta bilen ner för jag jobbar i Örebro på Måndagen efter. Vill kunna sova ett par timmar innan jobbet...
                            Vi får se om vi som kommer ner på fredagen sluter upp tillsammans på något vandrarhem eller hur det blir.

                            För min del spelar det ingen roll om jag delar rum med någon av motsat kön, men det kan ju vara någon pollicy som vandrarhemmet har.

                            Kommentar

                            • Morellen
                              • November 2003
                              • 4349

                              Ursprungligen postat av brams
                              jo, men man borde ju inte ta det så förgivet att alla är rädda för att dela rum med en av motsatt kön?. Borde ju va så att den näst sista pesonen in får bestämma om det funkar eller ej...
                              är kanske inte heller helt rätt men...
                              kanske vore en vidareutveckling av zoopet. Singelresor med akvarietema *s* Fast det finns kanske en viss snedfördelning där mellan könen...
                              http://zoonen.com/minzoon.asp?oid=125188

                              "Tänk om fiskar hade djupa akvarier med hallonsaft och bibliotekarier"
                              (ur "vända på ända" - en ljuvlig bilderbok jag snubblat över på jobbet)

                              Kommentar

                              • MagicFingers
                                • November 2003
                                • 3136

                                Ursprungligen postat av brams
                                jag bor ganska stort och har plats för nån om det krisar!...
                                Magic... jag har också kollat med en som jag känner på stena.. han sa att det inte gick göra nått på jusst dom resorna. Vet inte hur det funkar men... Din vän kanske sitter lite "högre".

                                Kollade med honom idag, och det var kört, han é ju vara VIK. hade han vart fast så kanske det hade gått att göra något..
                                Nemo saltat sobrius, Nisi forte insanit

                                Nunc Est Bibendum

                                Kommentar

                                Arbetssätt...