Zoopetklubb Väst

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • lenis3
    • June 2004
    • 2254

    nej men det vore intressant att veta om det fanns en möjlighet att följa med trots avsaknaden av medlemsskap.
    Jag är inte dum i huvudet direkt.
    Min zoon
    Akvarier + undulaterna Polly och Pelle

    Kommentar

    • Kjell Fohrman
      Administrator

      • December 2001
      • 48148

      Ursprungligen postat av lenis3
      nej men det vore intressant att veta om det fanns en möjlighet att följa med trots avsaknaden av medlemsskap.
      Jag är inte dum i huvudet direkt.
      Detta är som sagt ingen resebyrå (i så fall hade "vinsten" för arrangören varit långt större än 225/person) utan en medlemsklubb som arrangerar saker för sina medlemmar (vilket innebär 0 öre i vinst för arrangören). Det är helt frivilligt att bli medlem, men väljer man att inte vara med så kan man självklart inte utnyttja medlemsfördelarna.
      Akvaristiska hälsningar
      Kjell
      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

      Kommentar

      • cassiopeia
        • June 2005
        • 99

        Petnym, om jag bor själv i ett dubbelrum, får jag då betala en extra avgift? Undrar också om du och din flickvän skulle kunna tänka er att möta mig vid centralstationen...
        Det är mina tankar och teorier, rätta mig om jag har fel.

        Kommentar

        • Tiberon
          • June 2004
          • 35

          Cassiopeia om du vill kan vi dela rum så slipper du den extra avgiften. Kan du boka åt oss då?
          Kvällsaktivitet på fredagen lät som en bra plan. Tänkte åka så jag kan hinna med ett par Akvariebutiker innan de stänger.

          Kommentar

          • brams
            • June 2003
            • 891

            Ursprungligen postat av Lenmar
            Underbar bild Sonja!

            Det syns verkligen att Lennie fick sova lite tidigare än mig på fredan och att han slapp åka nattbuss hem med helt fel gäng . Jättekul att ni tog er tid för oss västare i ert pressade program!!

            Passar på att lyfta tråden lite när jag ändå är inne. Alla ni som kommer långt ifrån, passa på att nappa på Brams erbjudande om sovplats! Han har plats, känn ingen oro över det, dessutom har han fina akvarier om det kan vara av intresse!

            Känner en viss oro över bilfördelningen men om ni har koll på den så hänger väl vi bara med?! Hur går det med bilen Kjell??

            Tjoflöjt, kraftig nedräkning nu... onsdag, torsdag, fredag..... LÖRDAG!!!
            "Det är så skönt när får lätta ankar, och segla ut på böljorna de blå....
            Nämen, du å lennie kan ju komma hit å sova då!.... så slipper jag ligga här själv!

            Verkar ju inte vara nån som nappar på nån aktivitet kvällen för heller så....
            Jä**a tråkmånsar!
            C.Brams

            Check out:
            brAmsAquascapers of SwedenSkolakvariet 2016

            Kommentar

            • Morellen
              • November 2003
              • 4349

              Kommer ni att diskutera akvariets dag i Uppsala något när ni drar iväg till det dejelige danmark?
              http://zoonen.com/minzoon.asp?oid=125188

              "Tänk om fiskar hade djupa akvarier med hallonsaft och bibliotekarier"
              (ur "vända på ända" - en ljuvlig bilderbok jag snubblat över på jobbet)

              Kommentar

              • Morellen
                • November 2003
                • 4349

                Ursprungligen postat av brams
                [Nämen, du å lennie kan ju komma hit å sova då!.... så slipper jag ligga här själv!

                Verkar ju inte vara nån som nappar på nån aktivitet kvällen för heller så....
                Jä**a tråkmånsar!
                Ha, det lät lite desperat Vi får nog ordna den där singeltråden snart om folk ska annonsera efter nattsällskap i forumet.
                http://zoonen.com/minzoon.asp?oid=125188

                "Tänk om fiskar hade djupa akvarier med hallonsaft och bibliotekarier"
                (ur "vända på ända" - en ljuvlig bilderbok jag snubblat över på jobbet)

                Kommentar

                • cassiopeia
                  • June 2005
                  • 99

                  Tiberon, jag ringer och bokar ett 4-bäddsrum imorgon, om ni möter mig vid centralen 17.30 ^^, fungerar det?
                  Det är mina tankar och teorier, rätta mig om jag har fel.

                  Kommentar

                  • Lenmar
                    • February 2004
                    • 6154

                    Ursprungligen postat av brams
                    Nämen, du å lennie kan ju komma hit å sova då!.... så slipper jag ligga här själv!

                    Verkar ju inte vara nån som nappar på nån aktivitet kvällen för heller så....
                    Jä**a tråkmånsar!
                    Hade gärna nanat hos dig vännen å kollat om ölflaskorna är gröna i botten från insidan. Tackar ju inte nej till lite party!! Vi skall ju dock iväg till Stenungsund å trolla bort barnen på fredag kväll så det blir lite bökigt!! Än värre blir det på söndag kväll när vi skall trolla hem dem igen... Det blir ju lite sent. Party på lördagen räknar jag kallt med!! Å bangar du då så är det DU som är TRÅKBRAMS !

                    Hade vi varit hemma så hade jag gärna erbjudit att komma å hämta dig Cassiopeja, likaså hade du oxå gärna fått sovit i barnas säng men det kommer bli så sent innan vi kommer till Gbg.

                    Torsdag, Fredag... LÖRDAG!!
                    "Det är så skönt när får lätta ankar, och segla ut på böljorna de blå....
                    Goa hälsningar, Maria Min hemsida
                    Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!

                    Kommentar

                    • Kjell Fohrman
                      Administrator

                      • December 2001
                      • 48148

                      Ursprungligen postat av Morellen
                      Kommer ni att diskutera akvariets dag i Uppsala något när ni drar iväg till det dejelige danmark?
                      Det är tänkt så
                      Akvaristiska hälsningar
                      Kjell
                      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                      Kommentar

                      • cassiopeia
                        • June 2005
                        • 99

                        Tack Lenmar, snällt tänkt.
                        Det är mina tankar och teorier, rätta mig om jag har fel.

                        Kommentar

                        • Lenmar
                          • February 2004
                          • 6154

                          Ursprungligen postat av cassiopeia
                          Tack Lenmar, snällt tänkt.
                          Kolla med brams!! Han är varken ful eller farlig utan bara en görbussig grabbsing. Eller brams, när du nu ändå läser detta, kan inte du hjälpa cassiopeia från centralen?? Vi kanske kan plocka upp där på lördag morron??
                          Goa hälsningar, Maria Min hemsida
                          Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!

                          Kommentar

                          • Kjell Fohrman
                            Administrator

                            • December 2001
                            • 48148

                            Ursprungligen postat av Lenmar
                            Ursprungligen postat av cassiopeia
                            Tack Lenmar, snällt tänkt.
                            Kolla med brams!! Han är varken ful eller farlig utan bara en görbussig grabbsing. Eller brams, när du nu ändå läser detta, kan inte du hjälpa cassiopeia från centralen?? Vi kanske kan plocka upp där på lördag morron??
                            Jepp vi kan plocka upp dig hos brams lördag morgon (han är inte plats för dig i sin miniatyrbil)
                            Akvaristiska hälsningar
                            Kjell
                            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                            Kommentar

                            • brams
                              • June 2003
                              • 891

                              hmmm, hittar inte inlägget nu men... cassiopeia, var det inte så att du var på centralen vid 17 snåret??? Jag jobbar nämligen till 20.00 på fredag...
                              Självklart kan jag hämta dig då om det passar. Å självklart så får du vila ögonlocken på mitt sofflock... kan dock inte lova några större äventyr utifrån Lenmars antydningar...
                              C.Brams

                              Check out:
                              brAmsAquascapers of SwedenSkolakvariet 2016

                              Kommentar

                              • Tiberon
                                • June 2004
                                • 35

                                Jag kan plocka upp cassiopeia på centralen så behöver inte brams åka från jobbet. Vi kan komma och kolla in butiken hos honom ändå.
                                Blev det vandrarhem eller hos brams att sova?

                                Kommentar

                                Arbetssätt...