Ursprungligen postat av Paatsu
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Kollapsa
No announcement yet.
Räkig fakta...
Kollapsa
X
-
Ursprungligen postat av Paatsu Visa inläggHittade en gif bild på hur CRS byter skal.
Always look at the bright side of life
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Paatsu Visa inläggHittade en gif bild på hur CRS byter skal.
Kommentera
-
Spion om natten...
Ursprungligen postat av Sonja Visa inläggÅh vilken läcker liten filmsnutt. Ser kul ut då den befriar huvudet. Jag har ännu inte sett skalömsning, romnerflyttning eller kläckning. Bara en parning en gång.
Får jag fråga dig hur mycket vatten du byter i vecka i de små burkarna??? 20-30 L kar alltså... Lr någon av er andra räkproffs...Ha dé bäst... Tina
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Katharina Visa inläggJag trodde att du satt med ficklampa och "spionerade" på natten
Får jag fråga dig hur mycket vatten du byter i vecka i de små burkarna??? 20-30 L kar alltså... Lr någon av er andra räkproffs...Redbee.se » // Johnny
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Katharina Visa inläggJag trodde att du satt med ficklampa och "spionerade" på natten
Får jag fråga dig hur mycket vatten du byter i vecka i de små burkarna??? 20-30 L kar alltså... Lr någon av er andra räkproffs...
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Nitra98 Visa inläggHmm, mitt vatten håller ph 8 från kranen, det hamnar på 7,5 i karen och mina räkor mår utmärkt och förökar sig också! Så du måste nog inte ner på 6!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Katharina Visa inläggFår jag fråga dig hur mycket vatten du byter i vecka i de små burkarna??? 20-30 L kar alltså... Lr någon av er andra räkproffs...Om man ska få nåt gjort så är det bäst att göra det själv.
Kika gärna in i min dagbok!
Kommentera
-
Nej men usch nu knastrar det i mitt ytterfilter!!! Det är säkert små körsbär!!! SKIT!!
Jag blev ju lite rädd sen Sonja öppnade sitt räksäkrade filter och hittade räkor. Mitt är också säkret men nåt var det som knastrade väldigt mycket nu...Om man ska få nåt gjort så är det bäst att göra det själv.
Kika gärna in i min dagbok!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av miiaoo Visa inläggNej men usch nu knastrar det i mitt ytterfilter!!! Det är säkert små körsbär!!! SKIT!!
Jag blev ju lite rädd sen Sonja öppnade sitt räksäkrade filter och hittade räkor. Mitt är också säkret men nåt var det som knastrade väldigt mycket nu...Vågar du kolla?
Kommentera
-
Bara en snabb fråga.
Tycker ni det är för många invånare i ett kar på 54 liter med 10 Körsbär, 10 CR, 5 Endlers och 2 Ampullaria? Vill även ha Amano, men funderar på att skippa det. vad tycker ni?
Kommer kanske också ha ett tiotal yngel i akvariumet.
(yey! mitt 100e inlägg:P)
Mvh Viktor
Apistogramma för hela slanten!
Kommentera
-
Du milde, vilket gäng!
Ursprungligen postat av Sonja Visa inläggNågra räkbilder där jag backat lite. Körsbär och CR... liiite rörigt i karen
Kommentera
-
Ursprungligen postat av ViktorRutgersson Visa inläggBara en snabb fråga.
Tycker ni det är för många invånare i ett kar på 54 liter med 10 Körsbär, 10 CR, 5 Endlers och 2 Ampullaria? Vill även ha Amano, men funderar på att skippa det. vad tycker ni?
Kommer kanske också ha ett tiotal yngel i akvariumet.
Men Amano blir ju inte fler i alla fall. Fast endlers är ju också bra på att föröka sig.
Fast just den uppräkningen du gör nu kan nog funka ett tag i alla fall.
Kommentera
Kommentera