Har du sett någon effekt av dom 1,5 liter Easy Carbo du köpte på plantagen Kjell?
Kjells akvarier
Kollaps
X
-
Det har varit riktigt dåligt med uppdateringar med bilder i den här tråden tycker jag, iaf de senaste månaderna!Kommentar
-
-
Här har absolut inte hänt någonting.
Det är väl dessvärre som så att när man går omkring med 2 kryckor och inte kan böja sig så funkar det helt enkelt inte att hålla med med akvarieprojektAkvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Hade äran att se detta monsterkar live för nån månad sedan och det var inte utan att man dregglade lite.
Hur coolt som helst med ett akvarie man skulle kunna hoppa i själv och snorkla i med fiskarna.________________________________________________
Matte med finaoch
kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri
Kommentar
-
Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Vi får ta något Zoopet-väst möte hemma hos dig Kjell så vi lite mer nytillkommna får möjlighet att beskåda underverketKommentar
-
-
JA JA JA, det lät helt klart som en inbjudan! Han lovade ju foton också, har du ett undervattenshus till kameran så kan du nog ta ett par intressanta bilder på Kjell också, ur ett nytt och aldrig tidigare skådat perspektivKommentar
-
Kommentar
Kommentar