Här kommer dagsfärska bilder på mina kar.
Meddelande
Kollaps
Inget tillkännagivande ännu.
Scalarer i ett 540 liters kar
Kollaps
X
-
-
-
Själv hade jag nog inte haft i så mycket mera växter/mossa, tycker det är riktigt fint som det är- hade nog snarare satsat på att fylla på med växter ovanför akvariet i så fall. Tycker allting ser jättebra ut möjligtvis med undantag för den lite mörkare roten till höger(vänster på bild) som jag tycker sticker ut lite, men det är möjligt att den ser bättre ut i person eller fyller någon funktion som jag inte ser(eller så är det jag som har dålig smak!.
Kommentar
-
Tack för dina synpunkter! Nej, du har helt rätt! Den svarta roten till vänster i bild passar inte riktigt där. Tanken är att flytta den till höger i bild och lägga den delvis under de högre stammarna där jag tror den kan bli bra. Till vänster ska istället en annan rot in som ännu inte har vattenmättats. Jag vill dock inte börja flytta den nuvarande vänstra roten innan den kommande har sjunkit. Därför får den vara kvar så länge.Kommentar
-
Och nu fick jag upp den sista apan ur mellankaret! Hela gruppen trifasciata (1 hane, 2 vuxna honor och 3 yngel som ser ut som honor) går nu i storkaret. Detta öppnar upp för en ny sorts apa i mellankaret. Eller några fjärilar, om jag skulle råka trilla dit igenKommentar
Kommentar