Jag har en precis likadan, den är så snygg med sina fläckiga blad tycker jag. Min växte i princip ingenting på 6 månader och jag tryckte ner en näringspinne vid rötterna på den med 1-1,5 månads mellanrum ungefär. När den fått totalt 4 näringspinnar började den ta fart och nu är den 60 cm hög och säkert 30 cm bred. Så håll ut, jag tror den kommer igång!
Hehe, tur att man är bland vänner här... Idag köpte jag rötter. Många. Andra kvinnor handlar kläder, skor och handväskor. Jag köper rötter och känner mig genuint lycklig när jag tänker på hur jag kommer att kunna använda dem i inredningen av karen. Knäppt, men sant! Trevlig nationaldag (säger man ens så?), kära zoopetare!
Hehe, tur att man är bland vänner här... Idag köpte jag rötter. Många. Andra kvinnor handlar kläder, skor och handväskor. Jag köper rötter och känner mig genuint lycklig när jag tänker på hur jag kommer att kunna använda dem i inredningen av karen. Knäppt, men sant! Trevlig nationaldag (säger man ens så?), kära zoopetare!
Det är som det ska Nando, helt naturligt enligt mig
//Inger
"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Scalarerna har rom igen, är inne på andra dagen nu.
Inkorna har nästan slutat vakta de små och verkar leksugna igen. Gissar att det inte blir lika många kvar av denna kull eftersom de slutade vakta betydligt tidigare än förra gången. Ganska skönt tycker jag, eftersom marknaden för Inkor annars snabbt hade blivit överfull
Comment