Akvariegaraget

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • jozi81
    • January 2011
    • 917

    Ursprungligen postat av Helene&Andreas
    Hahaha! Är det första gången ni träffas?
    Ärligt talat är Jonte en klippa! I alla avseenden... Och hans världsomtalade kaffe ja... Tom våran 15 åriga son gillade hans kaffe!
    Tycker att du gör helt rätt... Men bra med andras ideer och åsikter ang sådana här problem... Mitt 720 som ser ut så står i vprat vardagsrum.. Kanske inte ät det optimala...
    Närå, jag har dreglat i hans akvarium, träffat hans flickvän och katt, ätit lunch med föräldrarna, skamlöst utnyttjat hans godtrogenhet då han håller fisk åt mig, handlat i Rågsved centrum, blivit bjuden på lunch hos brorsan samt cruisat söder runt, runt och kollat rovkar



    Sent from my iPad using Tapatalk HD

    Kommentar

    • Helene&Andreas
      • January 2009
      • 1336

      Ursprungligen postat av Bluewing
      Ja så långt är jag med :P Den gamla gubben är toktrevlig. Forumet tappar lite fart så fort den gubben inte har tid att logga in
      Hahaha... Så sant! Det är ju en kille med kunskap lite utöver det vanliga... Och sen hans fantastiska inlägg som alltid ger lite fart och färg här på Zoopet är ju smått fantastiskt!
      För övrigt har jag ju hört från den "gubben" att även Blåvinge Johnny är en trevlig prick!

      Kommentar

      • Helene&Andreas
        • January 2009
        • 1336

        Ursprungligen postat av jozi81
        Närå, jag har dreglat i hans akvarium, träffat hans flickvän och katt, ätit lunch med föräldrarna, skamlöst utnyttjat hans godtrogenhet då han håller fisk åt mig, handlat i Rågsved centrum, blivit bjuden på lunch hos brorsan samt cruisat söder runt, runt och kollat rovkar



        Sent from my iPad using Tapatalk HD
        Hahaha! Nästan samma här förutom lunchen då... Ska klämma honom på det nästa gång vi är i krokarna!

        Kommentar

        • Helene&Andreas
          • January 2009
          • 1336

          Ursprungligen postat av jozi81
          Närå, jag har dreglat i hans akvarium, träffat hans flickvän och katt, ätit lunch med föräldrarna, skamlöst utnyttjat hans godtrogenhet då han håller fisk åt mig, handlat i Rågsved centrum, blivit bjuden på lunch hos brorsan samt cruisat söder runt, runt och kollat rovkar



          Sent from my iPad using Tapatalk HD
          Nej fan förresten... När jag var där va hans katt på semester hos hans föräldrar...

          Kommentar

          • Bluewing

            • August 2012
            • 10522

            Ursprungligen postat av Helene&Andreas
            Hahaha... Så sant! Det är ju en kille med kunskap lite utöver det vanliga... Och sen hans fantastiska inlägg som alltid ger lite fart och färg här på Zoopet är ju smått fantastiskt!
            För övrigt har jag ju hört från den "gubben" att även Blåvinge Johnny är en trevlig prick!
            Ja vi är faktiskt väldigt gulliga båda två, så lite av samma klon kanske
            Skämt åsido så är det himla kul när man klickar direkt med en person man inte visste man kände innan
            Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
            Juwel Lido 120

            Kommentar

            • ettfettbranamn
              • December 2010
              • 3424

              Här haglar det värmande omdömen! Jag går och rodnar lite i ett hörn..

              på tal om hörn.. Kan du vända hörnet så du får det i bakkant?
              Dådet utfördes av en ensam galning och hans sympatisörer..

              Normaliseringsprocessen..
              (Kommunicerar enbart i tankevurpor)

              Kommentar

              • jozi81
                • January 2011
                • 917

                Ursprungligen postat av ettfettbranamn
                Här haglar det värmande omdömen! Jag går och rodnar lite i ett hörn..

                på tal om hörn.. Kan du vända hörnet så du får det i bakkant?
                Japp! Ska kolla på det lite noggrannare med och ta bort flis, samt fylla med superlim och på det silikon, sen får det bli baksidan.


                Sent from my iPad using Tapatalk HD

                Kommentar

                • ettfettbranamn
                  • December 2010
                  • 3424

                  Mm.. Gör ett inlägg med nytt glas.. All vikt ligger ju just i botten.. Nu tror jag ju att det håller i alla fall men det är 10 minuters jobb och 200kr.. Känns billigt för att slippa ett "kricketi-knak-knak-pang"..
                  Dådet utfördes av en ensam galning och hans sympatisörer..

                  Normaliseringsprocessen..
                  (Kommunicerar enbart i tankevurpor)

                  Kommentar

                  • jozi81
                    • January 2011
                    • 917

                    Ursprungligen postat av ettfettbranamn
                    Mm.. Gör ett inlägg med nytt glas.. All vikt ligger ju just i botten.. Nu tror jag ju att det håller i alla fall men det är 10 minuters jobb och 200kr.. Känns billigt för att slippa ett "kricketi-knak-knak-pang"..
                    Det där pratar vi vidare om sen, gillade "10 minuter och 200kr"

                    Kommentar

                    • jozi81
                      • January 2011
                      • 917



                      Lite rockor



                      Gymnogheophagus balzanii

                      L095, en sådan måste ni ha, coolaste malen ever!!

                      Kommentar

                      • ettfettbranamn
                        • December 2010
                        • 3424

                        Grymt!
                        Dådet utfördes av en ensam galning och hans sympatisörer..

                        Normaliseringsprocessen..
                        (Kommunicerar enbart i tankevurpor)

                        Kommentar

                        • Bluewing

                          • August 2012
                          • 10522

                          Japp. Riktigt coola fiskar. L095 blir ju lite dyr i inköp om man dessutom måste köpa en arena värdig denna läckerbit.
                          Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                          Juwel Lido 120

                          Kommentar

                          • ettfettbranamn
                            • December 2010
                            • 3424

                            Den är billigare än diskus
                            Dådet utfördes av en ensam galning och hans sympatisörer..

                            Normaliseringsprocessen..
                            (Kommunicerar enbart i tankevurpor)

                            Kommentar

                            • Bluewing

                              • August 2012
                              • 10522

                              Om man inte räknar in karet man behöver till då....
                              Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                              Juwel Lido 120

                              Kommentar

                              • ettfettbranamn
                                • December 2010
                                • 3424

                                Haha.. Ett 960 med diskus i skulle ju klä den som en handske jag vet faktiskt en snubbe som skulle passa med ett sådant kar
                                Dådet utfördes av en ensam galning och hans sympatisörer..

                                Normaliseringsprocessen..
                                (Kommunicerar enbart i tankevurpor)

                                Kommentar

                                Arbetssätt...