Akvariegaraget

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • jozi81
    svarade
    Inser att jag inte vart här på evigheter...

    en kort filmsnutt på mitt 3500liters kan jag bjuda på.

    Lämna en kommentar:


  • jozi81
    svarade
    Ursprungligen postat av tanteva
    oj har du bytt inriktning eller har du haft dessa hela tiden =D snyggingar hela högen =D
    Har lite av varje

    Lämna en kommentar:


  • tanteva
    svarade
    oj har du bytt inriktning eller har du haft dessa hela tiden =D snyggingar hela högen =D

    Lämna en kommentar:


  • Bluewing
    svarade
    Ursprungligen postat av jozi81
    Lever!
    Fullt upp med både magasin och livet!
    Allt lever som tidigare, karen tickar på och snart är deg dammsäsong!! Fått tag på Australoheros faceatus som kommer få gå där i sommar!
    Mycket fina bilder. Kul att du börjar synas här igen Daniel!

    Lämna en kommentar:


  • jozi81
    svarade
    Lever!
    Fullt upp med både magasin och livet!
    Allt lever som tidigare, karen tickar på och snart är deg dammsäsong!! Fått tag på Australoheros faceatus som kommer få gå där i sommar!

    Lämna en kommentar:


  • Bluewing
    svarade
    Nu ska du inte vara så rädd för webbläsaren Daniel . Det går alldeles utmärkt att gagga på Zoopet om du har en laptop i närheten av sjuksängen. Helcool bild!

    Lämna en kommentar:


  • jozi81
    svarade
    Denna bilden får symbolisera mig så länge tapatalk och zoopet inte lirar bättre ihop.
    Jag lever hursomhelst och de mesta är sig likt!

    Lämna en kommentar:


  • Jesper Broman
    svarade
    Ursprungligen postat av Bluewing
    Att göra som du gör nu inger den allra djupaste respekt från min sida och förståelse.
    Du bygger både broar och skapar hopp med din öppenhet.
    De människor jag älskat mest och som gett mig mest under min uppväxt har båda haft djupa depressioner och behandlats med ECT för att komma på rätt köl i perioder.
    Tack Jesper för det här.
    Tack själv

    Lämna en kommentar:


  • Bluewing
    svarade
    Ursprungligen postat av Jesper Broman
    Det är ju omöjligt för omvärlden att alltid veta hur det står till hos andra. Så tack till dig med men om någon beter sig illa så ska han få höra det. Så det var helt rätt av er att ryta ifrån, det var jag förtjänt av
    Att göra som du gör nu inger den allra djupaste respekt från min sida och förståelse.
    Du bygger både broar och skapar hopp med din öppenhet.
    De människor jag älskat mest och som gett mig mest under min uppväxt har båda haft djupa depressioner och behandlats med ECT för att komma på rätt köl i perioder.
    Tack Jesper för det här.

    Lämna en kommentar:


  • Jesper Broman
    svarade
    Ursprungligen postat av Mathias Nilsson
    Jag får be dig om ursäkt också. Jag tolkar alltid text väldigt svart på vitt och funderar sällan på vilka faktorer som leder fram till olika typer av inlägg.

    Jag är ledsen om jag for fram för hårt, jag ska tänka lite extra nästa gång jag far fram på internet.

    Jag hoppas att du finner vägen tillbaka till välmåendet. Ha en bra dag Jesper.
    Det är ju omöjligt för omvärlden att alltid veta hur det står till hos andra. Så tack till dig med men om någon beter sig illa så ska han få höra det. Så det var helt rätt av er att ryta ifrån, det var jag förtjänt av

    Lämna en kommentar:


  • Mathias Nilsson
    svarade
    Ursprungligen postat av Jesper Broman
    Jag har filat på min ursäkt i några dagar nu.
    Min förklaring till mitt beteende är psykisk ohälsa. Jag har lidit av svår depression sista året, de sista två veckorna så har jag fått behandling i form av ECT (electric convulsive therapy) och jag har nu så smått börjat få tillbaka min tro på mänskligheten.
    Detta är förklaringen till mitt beteende och jag känner att du förtjänar den ärliga förklaringen.

    Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt beteende och jag önskar er naturligtvis lycka till med tidningen.

    Jesper
    Jag får be dig om ursäkt också. Jag tolkar alltid text väldigt svart på vitt och funderar sällan på vilka faktorer som leder fram till olika typer av inlägg.

    Jag är ledsen om jag for fram för hårt, jag ska tänka lite extra nästa gång jag far fram på internet.

    Jag hoppas att du finner vägen tillbaka till välmåendet. Ha en bra dag Jesper.

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Att vara ödmjuk är nog den bästa gåvan man kan ha <3

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • Jesper Broman
    svarade
    Tack

    Du hade all rätt att va hård mot mig så du ska inte ha något dåligt samvete.
    Ja jag läste artikeln i morse och jag kan bara hålla med om vart ord. Jag hade inte överlevt de sista två åren utan min hobby.

    Och jag tycker inte det är det minsta svårt att dela med mig av mina livserfarenheter och mitt psykiska mående. Det är många i dagens samhälle som mår riktigt dåligt psykiskt, och det är dags att vi i samhället slutar skämmas och börjar prata om det. Både för att fler ska våga ta steget och skaffa hjälp men också för att någon gång kunna förebygga det hårda klimatet som gör många sjuka.

    Lämna en kommentar:


  • jozi81
    svarade
    Ursprungligen postat av Jesper Broman
    Jag har filat på min ursäkt i några dagar nu.
    Min förklaring till mitt beteende är psykisk ohälsa. Jag har lidit av svår depression sista året, de sista två veckorna så har jag fått behandling i form av ECT (electric convulsive therapy) och jag har nu så smått börjat få tillbaka min tro på mänskligheten.
    Detta är förklaringen till mitt beteende och jag känner att du förtjänar den ärliga förklaringen.

    Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt beteende och jag önskar er naturligtvis lycka till med tidningen.

    Jesper
    Vet du vad Jesper?
    Det där köper jag från djupet av mitt hjärta <3.
    Hade lite dåligt samvete efter mitt ganska hårda svar, men jag var ledsen på riktigt.
    Lika ledsen som jag var då är jag glad nu.

    Kan bara hoppas att du kommer fortsätta att må bättre och bättre och att du kommer fortsätta "hänga" här.

    Våran gästartikel handlade ju just om psykisk ohälsa och hobbyns helande kraft.

    Starkt Jesper och jag tar av mig hatten


    Skickat från min iPhone med Tapatalk

    Lämna en kommentar:


  • Jesper Broman
    svarade
    Jag har filat på min ursäkt i några dagar nu.
    Min förklaring till mitt beteende är psykisk ohälsa. Jag har lidit av svår depression sista året, de sista två veckorna så har jag fått behandling i form av ECT (electric convulsive therapy) och jag har nu så smått börjat få tillbaka min tro på mänskligheten.
    Detta är förklaringen till mitt beteende och jag känner att du förtjänar den ärliga förklaringen.

    Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt beteende och jag önskar er naturligtvis lycka till med tidningen.

    Jesper

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...