350 liter asiatiska fiskar ledde till allt möjligt
Kollaps
X
-
När jag köpte mina sa tjejen att man ska ha två honor på en hane. Annars stressar han tydligen ihjäl honan. Dessutom fick jag höra att man ska ha ungfödare i par. Om det stämmer vet jag inte men jag har ju inte så stort. I ett stort kar har man väl fler antar jag. En av honorna avlivade jag i fredags. Hon var klen [emoji19]"You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
Min profil
Mitt galleriKommentar
-
Tja, har du dem i par (en hane och en hona) så vimlar det nog av dem ändå efter ett tag."You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
Min profil
Mitt galleriKommentar
-
Hehe, tja, snabbt kontra jättesnabbt."You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
Min profil
Mitt galleriKommentar
-
Nu har jag släppt i scalarerna! En simmade rätt upp i ett hörn och såg ut att ha fastnat där. Men den beter sej mer avslappnat nuDe är lite röda längst upp på ryggfenan men jag sa till tjejen som sålde dom att det gör inget
Dom är inte bleka och dana så jag antar att dom mår bra?
Kommentar
Kommentar