Akvariekällaren

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • ICC
    svarade
    Ser snyggt och bra ut Lancer. De Resun luftpumparna du har på bild är riktigt trevliga att använda sig utav till luftdrivna ställningar. Tysta, driftsäkra och hyffsat billiga i inköp.

    Lämna en kommentar:


  • Nando
    svarade
    Det ser bra ut! Vad snabbt du jobbar!

    Lämna en kommentar:


  • LAncer
    svarade
    Nu har man monterat på nästa ställning med. Blir snygg när allt blir färdigt. Ska se om jag får upp lite belysning i denna ställning innan helgen är slut .

    ​​​​​​

    Lämna en kommentar:


  • LAncer
    svarade
    På började luft ledning ikväll. 20mm vp-rör . Hämta 90meter igår men får nog hämta mera eller så är det precis att det räcker.

    Lämna en kommentar:


  • LAncer
    svarade
    Nu var den på plats och ska skruvas fast i väggen. Så har man bara 12st akvarium att tvätta ur

    Lämna en kommentar:


  • LAncer
    svarade
    Idag åkte sista lasten får lokalen hem.med saker bra skräp kvar nu .


    Så kom man hem skulle sätta upp butikställningen men måste kapa benen lite imorgon då det ej gick in överallt på grund av ojämt golv .

    Så i helgen blir det nog lite mer byggs hemma med alla ställningar och luftsystem.

    Lämna en kommentar:


  • Nando
    svarade
    De lär inte vara svårsålda

    Lämna en kommentar:


  • Ekenberg
    svarade
    Som sagt, jag köper gärna goldstripe bl.a.

    Lämna en kommentar:


  • Nando
    svarade
    Jätteskoj!

    Lämna en kommentar:


  • LAncer
    svarade
    Nu så kan man se dom växa Corydoras sp. CW10 Goldstripe riktigt roligt.


    Även lek på ett par skalarer ..

    Roligt att det händer något i kaoset här hemma

    Lämna en kommentar:


  • Ekenberg
    svarade
    Ursprungligen postat av LAncer
    Idag kör man hem lite mer saker. Även rivit ner alla rör och ställningar. Så nu blir det en släpkärra hem med saker sen en till tippen så är lokalen tömd .
    Grattis, nu börjar hemma äventyret igen.....jättekul

    Lämna en kommentar:


  • LAncer
    svarade
    Idag kör man hem lite mer saker. Även rivit ner alla rör och ställningar. Så nu blir det en släpkärra hem med saker sen en till tippen så är lokalen tömd .

    Lämna en kommentar:


  • Ekenberg
    svarade
    Ursprungligen postat av LAncer
    Idag har man rivit ner en butikställning bara en kvar att plocka ner och flytta hem så snart kan lokalen vara tom.

    Och Ekenberg kom även och köpte 6st akvarium av mig så nu är dom på G ner mot Göteborg



    så nu har man sålt i väg allat som jag vet inte kommer använda.
    Tack för en trevlig visning av både lokal och källare, ja även dina vackra kar i bostaden, dina diskuskar var grymma. Och tack för karen, alla kom fram hela, ja förutom 540 då men eftersom det var spruckit redan när det lastades in hade det ju varit märkligt annars, är grymt nöjd iallafall.

    Lämna en kommentar:


  • LAncer
    svarade
    Idag har man rivit ner en butikställning bara en kvar att plocka ner och flytta hem så snart kan lokalen vara tom.

    Och Ekenberg kom även och köpte 6st akvarium av mig så nu är dom på G ner mot Göteborg



    så nu har man sålt i väg allat som jag vet inte kommer använda.

    Lämna en kommentar:


  • LindaAlgo
    svarade
    Ursprungligen postat av LAncer
    Bra med fredagar då man slutar tidigt .så nu har man fått fast ställning och fått i alla kar och nu fyller vi på alla kar till hälften får att se så allt blir rakt och fint . Sen blir det köpa slang och vp rör i veckan .
    Grattis till jobbet och att det börjar komma på plats där hemma!

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...