Akvariekällaren

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • LAncer
    svarade
    Nu var det helg igen ..


    Igår Fredags efter jobbet hämta jag dom sista 200liter nu då jag får köra bil själv igen sen kom dom sista 2 arterna med som in gick i köpte . Astatoreochromis alluaudi . Haplochromis sp rainbow

    Har nu sen i fredags plockat rom från mina corydoras cw10 . Har plockat ca 40st totalt .Riktigt roligt att dom har kommit igpng igen.

    Lämna en kommentar:


  • Ekenberg
    svarade
    Ursprungligen postat av LAncer
    Lite corydoras merlini VF Corydoras cw10
    Corydoras Venezuela black
    Stilligt

    Lämna en kommentar:


  • LAncer
    svarade
    Lite corydoras merlini VF Corydoras cw10
    Corydoras Venezuela black

    Lämna en kommentar:


  • Ekenberg
    svarade
    Ursprungligen postat av LAncer
    Ikväll .blev det filter mattor i alla kar som har vatten . Och på börjat att tvätta täckglas. Får ta lite varje kväll .på fredag kommer den sista ställningen på plats . Då ska den målas sen så ska 6st 200liter dit .Så är rummet komplett med akvarium tror jag . Sen börjar det roliga att fylla på med fisk
    Grymt härligt, ser ju jättebra ut på bilderna. Och det måste vara jätteskönt att kunna njuta av alla karen hemma i ditt fina hus, tycker verkligen du fått in massor med kar.

    Lämna en kommentar:


  • LAncer
    svarade
    Ikväll .blev det filter mattor i alla kar som har vatten . Och på börjat att tvätta täckglas. Får ta lite varje kväll .på fredag kommer den sista ställningen på plats . Då ska den målas sen så ska 6st 200liter dit .Så är rummet komplett med akvarium tror jag . Sen börjar det roliga att fylla på med fisk

    Lämna en kommentar:


  • Nando
    svarade
    Jättekul!

    Lämna en kommentar:


  • LindaAlgo
    svarade
    Ursprungligen postat av LAncer
    Idag hitta jag mitt kampfisk yngel den har växt på bra trodde den var borta roligt att man hitta massa som.man trodde var borta .
    Verkligen! Bra med överraskningar åt det hållet med.

    Lämna en kommentar:


  • LAncer
    svarade
    Idag hitta jag mitt kampfisk yngel den har växt på bra trodde den var borta roligt att man hitta massa som.man trodde var borta .

    Lämna en kommentar:


  • LAncer
    svarade
    Får bjud på lite fisk bilder idag. Måste njuta lite med i allat kaos. Dessa snygg Guppy kommer jag köra på sen. En har jag en grupp med Corydoras Eques som jag ska försöka mig på att odla på lite

    Lämna en kommentar:


  • LAncer
    svarade
    Ursprungligen postat av ICC
    Trist med läckande akvarium. Men se det positivt, du var där och upptäckte det tidigt. Värre är det att komma hem till blöta golv och torra fiskar. Börjar se riktigt spännande ut med dina ställningar och alla akvarium. Helt klart intressant med en träff hos dig som Ekenberg var inne på

    ja det är skönt att man såg det


    Ja känner att detta kommer bli riktigt bra när allt är på.sin plats. Sen skulle det vara trevligt med en träff här med kanske. Men har någon vägran förbi så är man alltid välkommen.

    Lämna en kommentar:


  • ICC
    svarade
    Trist med läckande akvarium. Men se det positivt, du var där och upptäckte det tidigt. Värre är det att komma hem till blöta golv och torra fiskar. Börjar se riktigt spännande ut med dina ställningar och alla akvarium. Helt klart intressant med en träff hos dig som Ekenberg var inne på

    Lämna en kommentar:


  • LAncer
    svarade
    Ursprungligen postat av Nando
    Så tråkigt.
    Tråkigt men. Snart på G igen

    Lämna en kommentar:


  • Nando
    svarade
    Så tråkigt.

    Lämna en kommentar:


  • LAncer
    svarade
    Nu fick man backa ett par steg igen . 3wt kar i ställningen hade bestämt sig för att börja läcka. Så bara att kör om köra rätt

    Lämna en kommentar:


  • LAncer
    svarade
    Jag kan inte riktigt hålla mig från bygget. Så gasar på. Belysning och alla luft kranar fixat i denna ställbingen .och nu åker alla kar in med efter en grov städning ute .

    Man har ju en del kar i garager att gå igenom sen bär allt är klart.

    Tackar för alla kommentarer det hjälp till att köra på fast det kan vara svårt ibland .

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...