250L blir 1440

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

• Inger H
    svarade
    KristianE, förlåt men jag tycker inte att ditt inlägg är speciellt seriöst, eftersom jag inte förstår det riktigt?

//Inger

Lämna en kommentar:

• åheim
    svarade
    Dem fick en ganska tuff introduktion tycker jag... Ett rejält grenverk så blir det nog trevligt det där!

Lämna en kommentar:

• KristianE
    svarade
    Jag har väl sisådär 100kg rötter där i redan... Men det syns liksom inget. Jag behöver dessutom saker som bygger på höjden då jag har 1.5m vattennivå.

Jag har testat med lite växter men pga skivtetrorna så har jag svårt att få något att överleva...

Lämna en kommentar:

• Kjell Fohrman
    svarade
    Kan du inte få tag i några riktigt rejäla rötter att pryda akvariet mer - nu ser det lite tomt ut.

Lämna en kommentar:

• KristianE
    svarade
    Ehm.. alltså.. jag är ju typ aldrig på det här forumet längre.. Men det är kul att gräva upp den här tråden ibland...

Jag har uppgraderat lite.

Lämna en kommentar:

• KristianE
    svarade
    Livstecken

Senast redigerad av KristianE; 20 November 2015, 22:52.

Lämna en kommentar:

• Jesper Broman
    svarade
    Vackra firrar

Lämna en kommentar:

• KristianE
    svarade
    Jag har blivit riktigt dålig på att uppdatera här.
    Men nu är mitt nya akvarium på plats och mina Stuvsta fiskar också.
    En liten mörk film från när det serverades efterrätts räka lyckades jag få till åtminstone.

Lämna en kommentar:

• HWH
    svarade
    Vad är Stuvstafiskar? Eftersom det är mina hoods så blir man ju nyfiken

Lämna en kommentar:

• KristianE
    svarade
    Malarna är ju inte problemet nu... Har ju jagat vettiga malar under längre tid så det är ju inte något nytt. Man ska bara hitta rätt fiskar till rätt pris också.

Nu är det helt andra fiskar på inköpslistan.

Lämna en kommentar:

• Shepard
    svarade
    Ursprungligen postat av ettfettbranamn
    Ehehe.. hehe.. hahaa... hahahahahahahaa muahahahahaha Ehehe hihi MUAHAHAHAHAHA! !!

Malfebern tar alla förr eller senare..
    Galna malsjukan?

Lämna en kommentar:

• ettfettbranamn
    svarade
    Ehehe.. hehe.. hahaa... hahahahahahahaa muahahahahaha Ehehe hihi MUAHAHAHAHAHA! !!

Malfebern tar alla förr eller senare..

Lämna en kommentar:

• KristianE
    svarade
    Inte då... Köper ju billiga Stuvstafiskar och ännu billigare Tumbaglasburkar... Billigt :P

Lämna en kommentar:

• jozi81
    svarade
    Ursprungligen postat av KristianE
    Jag tröstade mig med att beställa en liten glas kub. 70x80x40 fick jag ihop till en bra plats...

Går allt som det ska så blir det ett par nya fiskar i den också...

Jag har iofs redan tröstat mig med ett litet fiskköp. En L330 blev det i söndags (Alex720 som sålde).
    Så nu går det 4 sugproppar i stora karet. Det roliga är att ju fler jag har skaffat desto synligare blir dom. Tidigare kunde man se en i något hörn eller under en rot. Nu är det i princip konstant malar framme
    Moahahahaaaaa, du är förlorad till ytterligare en snuskigt dyr avart av hobbyn!
    Man blir glad!

Lämna en kommentar:

• KristianE
    svarade
    Jag tröstade mig med att beställa en liten glas kub. 70x80x40 fick jag ihop till en bra plats...

Går allt som det ska så blir det ett par nya fiskar i den också...

Jag har iofs redan tröstat mig med ett litet fiskköp. En L330 blev det i söndags (Alex720 som sålde).
    Så nu går det 4 sugproppar i stora karet. Det roliga är att ju fler jag har skaffat desto synligare blir dom. Tidigare kunde man se en i något hörn eller under en rot. Nu är det i princip konstant malar framme

Lämna en kommentar:

Arbetssätt...