Hannescs 408L Orinoco-tema
Kollaps
X
-
nope. sonen flyttar snart in i det rum jag har över
tack så mycketLämna en kommentar:
-
Du har inte ett rum över man kan flytta in i?
Du har verkligen lyckats med detta. Inredning och allt, otroligt snyggt är det. Stenhögarna etc.Lämna en kommentar:
-
halloj fasen va längesedan jag hängde här på zoopet nu... ser bra ut HannesLämna en kommentar:
-
-
Precis, fiskarna här hemma missar aldrig när någon av deras människor rör på sig där ute i luften (konstiga djur som bor i något så exotiskt som luft, blir dom inte uttorkade?).
Jag har fast matningsplats som jag normalt inte går till annars än när jag matar = alla kommer när det är dax och är på plats innan maten bryter vattenytan.Lämna en kommentar:
-
jaa men det missar ingen fisk. de följer ju mig längs rutan när jag går förbi. gör inte dina fiskar det? :PLämna en kommentar:
-
Sv: Hannescs 408L Orinoco-tema
Frågan kanske redan har ställts men det slog mig nu på hemvägen från jobbet i bilen.
När du matar hannes, matar du lite över hela karet då? Det är ju så pass brett så om du matar i ena änden kan det väl bli att hälften av firrarna inte märker det om de är i den andra tidzonen?
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2Lämna en kommentar:
-
Frågan kanske redan har ställts men det slog mig nu på hemvägen från jobbet i bilen.
När du matar hannes, matar du lite över hela karet då? Det är ju så pass brett så om du matar i ena änden kan det väl bli att hälften av firrarna inte märker det om de är i den andra tidzonen?Lämna en kommentar:
-
Lämna en kommentar:
-
Diskusarna vill ju ha svagt ljus, bara ta lagom många puckar. Funderar på vad jag ska fästa dom på ovanför karet dock. Om och hur man kan hänga något platt över, typ ett hyllplan? eller om man kan fästa en hylla på väggen ovanför och sätta dom under.Lämna en kommentar:
-
Ju högre, eller längre ifrån vattenytan man placerar ljuset, ju mer vattenyta blir då belyst och man får de karaktäristiska "rörelserna" från skiftningarna i ytan som är så vackert, speciellt på botten i karet. Ikeas puckar är ju inte jättestarka direkt, så kolla in olika ljusstyrkor för att få ett bra resultat.
Btw, hannes kar är verkligen snyggt och häftigt inrett - ser helskönt ut!Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: