Hannescs 408L Orinoco-tema
Kollaps
X
-
haha ja det är ett mycket mycket gammalt namn på internet som hängt med. går ju inte ändra username på YT så det får vara -
-
Mathias nu lyssnar du på mej för nu är det allvar vi pratar jag tingar första kullen du fårLämna en kommentar:
-
Sv: Hannescs 408L Orinoco-tema
Bara komma. Ring först bara så jag hinner ta mig ett par byxor
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2Lämna en kommentar:
-
Mitt 310:
3 feta scalarer, 4 multispinosor, 4 sajica, 16 corydoras, 7 134, 2 103, 18 rödmunnar, 20 sorgmantel..
Nu blir det ju en ändring här så fort jag får igång kuben men det funkar som nödlösning.
Jag måste komma ner och se det där karet snart!!Lämna en kommentar:
-
Jo jag har ju längden till min fördel. Men ändå.
45 tetror
10 satanoperca leucosticta
7 orange head Tapajo
2 hexmalar
2 L134
16 Sterbai
Det är 37 fiskar utan tetror från inräknat. Men som sagt. Längden gör rätt mycket.
-
Aah. Ja det är sant.
Men fina är som. Hoppas de överlever här nu då. De har inte tagits hand o så så väl verkar det som. Lite konstiga vinklar på fenor osv. Men det blir nog bra :-)
Får fan inte stoppa i mer fisk nu. Riktigt fullt i karet.
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
med den längden kan du stoppa i mycket på botten. Mitt 310 är galet nu, fisk från 2 kar liksom. Det ändras ju snart men det är lite läskigt :PLämna en kommentar:
-
Aah. Ja det är sant.
Men fina är som. Hoppas de överlever här nu då. De har inte tagits hand o så så väl verkar det som. Lite konstiga vinklar på fenor osv. Men det blir nog bra :-)
Får fan inte stoppa i mer fisk nu. Riktigt fullt i karet.
-
Det är kul att det har börjat pratas om malar innan jag ens lagt in ett inlägg eller bild här i tråden om att jag tagit hem några. Haha. Men ja det är nog L134. Ska kolla mer på det imorgon på jobbet. Internet är nere här hemma så jag surfar bara på mobilen just nu.
Men här är dom :-)
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Mina är ju ganska små ännu, därför blev jag jäkligt lurad förstDu ser varför på dessa bilderna..
De spricker ju upp mer när de blir äldreSenast redigerad av Mathias Nilsson; 22 October 2012, 20:59.Lämna en kommentar:
-
Det är kul att det har börjat pratas om malar innan jag ens lagt in ett inlägg eller bild här i tråden om att jag tagit hem några. Haha. Men ja det är nog L134. Ska kolla mer på det imorgon på jobbet. Internet är nere här hemma så jag surfar bara på mobilen just nu.
Men här är dom :-)
-
Hannescs 408L Orinoco-tema
Är det 134 så har du gjort ett bra val
Ofta är de snordyra till råga på allt. Jag äger 7 st men de är mycket mer vita. Fortsätt samla så att du hinner ikapp
L200 borde göra sig bra i karet
Eller ett gäng l066..
Edit: Såg senaste bilden. Det är 134.Senast redigerad av Mathias Nilsson; 22 October 2012, 19:53.Lämna en kommentar:
-
tror det kan vara denna malen eller vad tror du http://www.zoopet.com/fiskar/fisk.php?NR=1357&SOK=1
eller vad tror du??Lämna en kommentar:
-
nu är det dags för ett besök hos hannes så man får se eländet irl hehe
vet att firrarna är snygga, men att se dom på plats i den miljön dom ska gå i är alltid bäst... vad tror du om ett bud på 2t på ställningen inte för att jag tror han tar det men iallafall..Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: