Hannescs 408L Orinoco-tema

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • Shepard
    svarade
    Ursprungligen postat av hannesc
    Dags för omstart! har ju haft problem med sjukdomar och fiskdöd sen förra sommaren. Så nu har karet stått tomt i 4 månader ( om inte mer.)
    Så här kommer en Johnny Fredriksson (Bluewing) inspirerad presentationsvideo!

    https://www.youtube.com/watch?v=295JMi_mOPI
    Det där är inget akvarium, det är ett konstverk, målat med j-kligt blöt vattenfärg

    Lämna en kommentar:


  • Jesper Broman
    svarade
    Skön film !

    Lämna en kommentar:


  • Mr Woods
    svarade
    Ursprungligen postat av hannesc
    Dags för omstart! har ju haft problem med sjukdomar och fiskdöd sen förra sommaren. Så nu har karet stått tomt i 4 månader ( om inte mer.)
    Så här kommer en Johnny Fredriksson (Bluewing) inspirerad presentationsvideo!

    https://www.youtube.com/watch?v=295JMi_mOPI
    Kanonfilm!!!
    Ser fram emot fortsättningen!

    Lämna en kommentar:


  • Mu(sic)
    svarade
    Mycket vackert! Vad roligt att se

    Lämna en kommentar:


  • Bluewing
    svarade
    Dels är karet snyggt så man gråter, dels är filmen värd guldpalmen i Cannes. Så här är det MVG som gäller. [emoji106][emoji106][emoji106]

    Lämna en kommentar:


  • Mats Bryzell
    svarade
    Härligt med en uppdatering! Tjusigt som fan!
    Gôtt att se dig här någon gång i halvåret.

    Lämna en kommentar:


  • hannesc
    svarade
    Ursprungligen postat av timpin
    Tummen upp! Vitare ljus? Blev jäkligt schysst
    nja en gnutte gnutta med nya Ebaylampor som ligger på 3000K istället för ikeas 2700K. men de är inte starkare utan faktiskt 1W svagare :P

    Lämna en kommentar:


  • timpin
    svarade
    Tummen upp! Vitare ljus? Blev jäkligt schysst

    Lämna en kommentar:


  • hannesc
    svarade
    Dags för omstart! har ju haft problem med sjukdomar och fiskdöd sen förra sommaren. Så nu har karet stått tomt i 4 månader ( om inte mer.)
    Så här kommer en Johnny Fredriksson (Bluewing) inspirerad presentationsvideo!

    Lämna en kommentar:


  • hannesc
    svarade
    Ursprungligen postat av KristianE
    Att det blir halva videos är för att det ska ligga reklam i sista inlägget för oss snålisar. Då kapar den videon. Kolla nu när den hamnat på sidan innan så ska den vara hel. Det jobbiga är ju att man inte kommer åt YouTubeknappen åtminstone inte när man sitter på mobilen.

    klicka på rubriken på klippet då istället så kommer du till YT

    Lämna en kommentar:


  • KristianE
    svarade
    Att det blir halva videos är för att det ska ligga reklam i sista inlägget för oss snålisar. Då kapar den videon. Kolla nu när den hamnat på sidan innan så ska den vara hel. Det jobbiga är ju att man inte kommer åt YouTubeknappen åtminstone inte när man sitter på mobilen.

    Lämna en kommentar:


  • hannesc
    svarade
    Ursprungligen postat av Mats Bryzell
    Aha, ok - ja, det är ju cool. Skall kolla tapatalk (som jag har installerat på plattan och hela tiden talar om när det kommer uppdateringar) så slipper man klicka, eller hoppa till andra förum för att se dina bilder.

    ja det är rätt skönt att ha alla samlade.

    Lämna en kommentar:


  • Mats Bryzell
    svarade
    Ursprungligen postat av hannesc
    jag gillar tapatalk faktiskt. samt att man kan se bilder man lägger upp även om man inte är guldis längre ( som jag) dvs de bilder jag bifogar från tapatalk som blir länkar här, blir bilder i tapatalk.
    Aha, ok - ja, det är ju cool. Skall kolla tapatalk (som jag har installerat på plattan och hela tiden talar om när det kommer uppdateringar) så slipper man klicka, eller hoppa till andra förum för att se dina bilder.

    Lämna en kommentar:


  • hannesc
    svarade
    Ursprungligen postat av Mats Bryzell
    Nej, det är apjobbigt, kör direkt på zoopet via safari - går alltid snabbt och felfritt!
    jag gillar tapatalk faktiskt. samt att man kan se bilder man lägger upp även om man inte är guldis längre ( som jag) dvs de bilder jag bifogar från tapatalk som blir länkar här, blir bilder i tapatalk.

    Lämna en kommentar:


  • Mats Bryzell
    svarade
    Ursprungligen postat av hannesc
    toppen

    btw använder du tapatalk när du surfar på plattan?
    Nej, det är apjobbigt, kör direkt på zoopet via safari - går alltid snabbt och felfritt!

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...