Hannescs 408L Orinoco-tema

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • Fru gonzo
    svarade
    jag vet inte om jag blivit så akvariesugen att skaffa akvarium om jag sett den filmen,

    Lämna en kommentar:


  • MrH
    svarade
    aa fasen, de tänkte ja inte på

    Lämna en kommentar:


  • hannesc
    svarade
    klart den funkar. inte värre än ett malawi

    Lämna en kommentar:


  • MrH
    svarade
    de där är för övrigt en grym layout på akvarium men skulle den funka rent praktiskt?
    kan tänka mig en massa algskrapning osv..

    Lämna en kommentar:


  • MrH
    svarade
    *biter mig allt va ja kan i läppen för att inte klämma någon olämplig kommentar om det kommande samboboendet"

    Lämna en kommentar:


  • hannesc
    svarade
    haha lugnt till tusen. vi "umgås" ju :P haha

    ne det har inte hänt så mycket. lite mycket annat denna veckan. håller på att flytta tösens grejjer. jaaa...hon flyttar in. o då kanske ni tänker; "nuudu hannes...nu äre kört. nu blire inga mer kar..ojoj..."

    men. jag har börjat få in henne på den gyllene akvaristikens bana hon vill visserligen inte ens nudda akvarievatten, MEN hån har börjat uppskatta det fina med det. jag visade henne denna video för tre dagar sen. o hon har typ inte tänkt på nått annat sen dess. hahah!!

    As featured on the cover of the December 2011 issue of TFH (Tropical Fish Hobbyist) magazine, we use the ADA (Aqua Design Amano) 120-H to create a hardscape ...

    Lämna en kommentar:


  • MrH
    svarade
    oj va massa OT de blev, sorry hannes

    nu missa ja i all text här, har de hänt nå mera me karet?

    Lämna en kommentar:


  • gonzo44
    svarade
    Ursprungligen postat av MrH
    ne inte för att ja har något emot roadtrip men kanske lättare ifall du frågar på nån verksta där nere om dom kan hjälpa dig
    hehe ja det är det, men nu blir det nog trä bygge..

    Lämna en kommentar:


  • MrH
    svarade
    Ursprungligen postat av gonzo44
    hmm! va tusan! Borlänge är väl inte så långt va kan det vara en 60-80mil bara eller så. det är ju ingen ting
    ne inte för att ja har något emot roadtrip men kanske lättare ifall du frågar på nån verksta där nere om dom kan hjälpa dig

    Lämna en kommentar:


  • gonzo44
    svarade
    hmm! va tusan! Borlänge är väl inte så långt va kan det vara en 60-80mil bara eller så. det är ju ingen ting

    Lämna en kommentar:


  • MrH
    svarade
    Ursprungligen postat av gonzo44
    f-n att man inte kan svetsa. Hmm
    tack för ideer det mottages med öppna armar
    bodde ja lite närmare så hade de problemet varit löst

    Lämna en kommentar:


  • gonzo44
    svarade
    Ursprungligen postat av hannesc
    hmm finns nog ställinigar. över. en del iaf. men kanske inte så mycket att det räcker till alla dina kar.

    men vafan. om du kör de hyllorna. fast 4 st konsoller. o sen sätter en regel från golv till tak i varje ytterörn som du sen sätter en konsol till som håller upp hyllan i ytterkanten? då kan det ju tamefan inte gå fel
    Yess!! det blir säkert bra så, meeen nu ska det se vettigt ut oxå vet du.. Så det får bli en resa till dm och kolla lite sen till brädgården och hämta virke till hyllan... f-n att man inte kan svetsa. Hmm
    tack för ideer det mottages med öppna armar

    Lämna en kommentar:


  • hannesc
    svarade
    hmm finns nog ställinigar. över. en del iaf. men kanske inte så mycket att det räcker till alla dina kar.

    men vafan. om du kör de hyllorna. fast 4 st konsoller. o sen sätter en regel från golv till tak i varje ytterörn som du sen sätter en konsol till som håller upp hyllan i ytterkanten? då kan det ju tamefan inte gå fel

    Lämna en kommentar:


  • gonzo44
    svarade
    mm håller med dej där Hannes. själv blev det lite bakslag på hyllan här hemma jag tror visserligen det skulle hålla men det är ju en annan grej vad försäkringsbolaget skulle säga om något skulle hända.... ps vet du om det finns någon hylla på DM

    Lämna en kommentar:


  • hannesc
    svarade
    ne sant! men fan va fult i mitt huvve. kan jag lika väl slänga i en luftpump med...

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...